Toon posts:

Canon S800 Photo, goede keuze van mijn pa?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben nu een Epson Styles Color 600.
Deze heeft zijn beste tijd wel weer gehad. En we gaan alleen maar meer foto's printen.

Nou zag mijn pa dus die Canon.
Foldertje en het ziet er goed uit. (volgens mij dan)
Er gaan 6 cartridges in
Zwart, Geel, Magenta, Cyaan, FotoCyaan en FotoMagenta.

Resolutie is 2400*1200

Kan via USB en Printerpoort aangesloten worden.
37dBa maakt hij

Hij kost iets van 900,-

Goede keus?
Of kan ik beter een andere kopen?

Die aparte cartridgen spreekt me errug aan. Ook al is het wat duurder als normaal. Maar das voor ons wat makkelijker elke kleur appart bijvullen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Je kan op de Canon-site (ergens) een test-printje opvragen. Die wordt dan naar je toegestuurd. Kun je zelf kijken wat je ervan vindt :)

Verder krijgt Canon erg veel waardering en prijzen met zn nieuwe S-klasse printers. Dat zegt vaak ook wel het nodige :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik heb nu zelf ongeveer 5 mnd een Canon S600 het type wat voor de S800 zit, ik ben erg(zeer) tevreden over de kwaliteit van de prints. Kan zelfs op vrij normaal papier goed printen. foto's zien er perfect uit, heeft ook lossen inktpatronen per kleur en een vaste printkop. Ik vond de 2 extra kleuren die bij de S800 zitten in verhouding tot de prijs te groot. De S600 koste mij f 550,= terwijl de S800 f 900,= zou kosten. Dat verschil vondt ik het niet waard. Beide kunnen het zelfde aantal DPI aan.

Gr. Montana

p.s Canon heeft een goede service en drivers XP staan al op hun site.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount