Jah ik heb de search gebruikt en nee ik heb nix gevonden. Ik heb een heeeeel vreemd probleem. Ik heb hier dus de nederlandse Windows XP draaien en daarop heb ik Winamp 2.77 genstalleerd. De eerste keer dat ik deze combi installeerde was er iets vreemds. Als ik winamp minimaliseer in taakbalk of in system tray of als nix dan gooit ie em als een winamp venstertje ten grootte van me startknop achter me startknop in de taakbalk. Mijn taakbalk verbergt automatisch dus, dus ik zie steeds dat zwarte venstertje op de plek van me startknop verschijnen en die is met geen mogelijkheid meer te vergroten.
Meer mensen problemen hiermee of ben ik weer de enige?
Vreemde is ook dat de 2de keer dat ik deze combi (winxp & winamp)installeerde het probleem er niet was, en nu ik voor de 3de keer alles heb geformat en geinstalleerd is het probleem weer terug.
Voor de mensen die er nix meer van begrijpen (kan me voorstellen) heb ik screenshotjes gemaakt :
Taakbalk normaal

Taakbalk hidden met winamp
Meer mensen problemen hiermee of ben ik weer de enige?
Vreemde is ook dat de 2de keer dat ik deze combi (winxp & winamp)installeerde het probleem er niet was, en nu ik voor de 3de keer alles heb geformat en geinstalleerd is het probleem weer terug.
Voor de mensen die er nix meer van begrijpen (kan me voorstellen) heb ik screenshotjes gemaakt :
Taakbalk normaal

Taakbalk hidden met winamp