WinAmp verkleint achter WinXP startknop ???

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Topicstarter
Jah ik heb de search gebruikt en nee ik heb nix gevonden. Ik heb een heeeeel vreemd probleem. Ik heb hier dus de nederlandse Windows XP draaien en daarop heb ik Winamp 2.77 genstalleerd. De eerste keer dat ik deze combi installeerde was er iets vreemds. Als ik winamp minimaliseer in taakbalk of in system tray of als nix dan gooit ie em als een winamp venstertje ten grootte van me startknop achter me startknop in de taakbalk. Mijn taakbalk verbergt automatisch dus, dus ik zie steeds dat zwarte venstertje op de plek van me startknop verschijnen en die is met geen mogelijkheid meer te vergroten.

Meer mensen problemen hiermee of ben ik weer de enige?

Vreemde is ook dat de 2de keer dat ik deze combi (winxp & winamp)installeerde het probleem er niet was, en nu ik voor de 3de keer alles heb geformat en geinstalleerd is het probleem weer terug.

Voor de mensen die er nix meer van begrijpen (kan me voorstellen) heb ik screenshotjes gemaakt :

Taakbalk normaal
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/johnny.mijnhout/taakbalkomhoog.jpg

Taakbalk hidden met winamp
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/johnny.mijnhout/taakbalkomlaag.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 11:16

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik heb hetzelfde probleem, heb hier nog geen oplossing voor gevonden. Heb ij misschien ook winbar draaien? Ik heb het gevoel dat het daar aan ligt.

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Topicstarter
Nope geen Winbar hier. Wel vreemd dat wij de enige zijn, en dat het na mijn 2de installatie weg was en de 3de keer weer terug kwam. Met precies dezelfde files. Bij me broer heb ik het ook geinstalled en daar was het probleem ook niet. vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2

Audi_S2

Is er iemand die een oplossing weet? *kick*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmh ik heb ook nederlandse versie van (XP) en ook versie 227 van winamp maar ik heb geen problemen je kan proberen een nieuwere (als die eris) of een oudere versie te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 19-09 14:12

AMDFreak

Intel is zo..

Heb ik ook last van :( ik hoop dat nullsoft© daar ff snel een oplossing voor vindt :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 10:12

bitflusher

flushed die *** pc

en winamp3 ???

ik ben tegen nederlandse versies, dit is het bewijs dat het minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2

Audi_S2

Ik heb btw GEEN Nederlandse versie, maar Engels Prof.
Zelfde probleem. Toch vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonique roelt ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

nee! WinAmp schopt kont martijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik denk dat Winxp dezelfde plek definieert als winamp... variabelen zijn altijd anders maar ze kunnen zo één keer in de 1001 programma's wel eens het zelfde zijn.

Ik ga nou even een hele vage theorie neerzetten, ik denk dat er niks van klopt maar het is gewoon mijn idee...
Winamp is standaard zichtbaar. Als je minimize't, wordt ie onzichtbaar. Laten we stellen
visible=hide1
invisible=hide0

Voor de windows startknop is dat net andersom, die is standaard invisible. Dus:
visible=hide0
invisible=hide1

Minimize jij Winamp, dan vraagt ie zich af waar ie heen moet. 'Functie hide0?' zegt Windows. 'Die ken ik, da's positie linksonderin, net iets boven de rand, niet resizable, en precies van formaat.
Ze komen dus met elkaar in de knoop, maar Winamp doet braaf wat Windows hem opdraagt...

Ik heb het idee dat ik klinkklare onzin blaat, maar er zit een kerntje van waarheid in :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Precies!
Beter hebben ze er iets voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Topicstarter
Hmm me topic leeft ineens weer, gelukkig :)

Maar wat jij zegt toeter klopt volgens mij niet helemaal.
Ten eerste is de startknop kleiner dan winamp. Ik d8 eerst dat ze dezelfde grootte waren, maar op het plaatje zie je dat winamp een stuk groter is onder.

Ook heb ik het net geprobeert als ik "taakbalk verbergen" uitzet en dan gooit ie em mooi erbovenop! Dus op precies dezelfde plek links, maar dan boven de startknop.

Ow en program compatibility options aanzetten lever ook nix op, precies hetzelfde probleem.

Voor de mensen die ook dit probleem hebben en winamp niet meer terugkrijgen als hij geminimaliseerd is : Start Winamp opnieuw, hij vergroot hetzelfde venster weer naar oude formaat.

Ik heb gewoon Winamp 2.77 draaien, en nieuwere versie (behalve 3 dan, maar die bugt hier ongelovelijk) is er nog niet :(

ik hou van plaatjes :)
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/johnny.mijnhout/boventaakbalk.jpg
Pagina: 1