Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Vooral het surfen gaat super sloom en ook een host dns-en gaat zwaaaaar traaaag
Downloaden gaat overigens wel gewoon max
Nu lijkt alles 't wel weer redelijk te doen.
k woon ook in omgeving amersfoort maar hier alles normaal maar waar woon jij dan welke plaatsOp zondag 28 oktober 2001 22:57 schreef BigB het volgende:
Ik woon in omgv amersfoort en chello is de hele tijd al brak
Vooral het surfen gaat super sloom en ook een host dns-en gaat zwaaaaar traaaag
Downloaden gaat overigens wel gewoon max
Verwijderd
12kB/s down .....
normaal .... 178 kB/s ( volgens mij ben ik samen met mijn buur de enige op de LC hier....
even gebeld, maar ze zijn er natuurlijk niet ...
ik denk dat ze een upgrade hebben uitgevoerd.....
Nee duh.. om half 2 's nachts... De klantenservice is geopend van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. En dat 7 dagen per week. (Rotterdam is een beetje anders)Op maandag 29 oktober 2001 01:20 schreef PvH het volgende:
...
...
Wat zei ik nou om 23:34... Er is een storing met een router. Als die verholpen is jakkert je verbinding weer. Ga zolang maar mijnenveger spelen ofzoik denk dat ze een upgrade hebben uitgevoerd.....
Verwijderd
dns van chello is altijd brak install je eigen dns. en geen ellende meerOp maandag 29 oktober 2001 00:39 schreef senater het volgende:
[..]
k woon ook in omgeving amersfoort maar hier alles normaal maar waar woon jij dan welke plaats
Ik woon ook in Vlaardingen maar ik heb nergens last van. Zoals altijd gem. 185 KB/sOp maandag 29 oktober 2001 01:20 schreef PvH het volgende:
Vlaardingen, de hele dag al ....
12kB/s down .....
normaal .... 178 kB/s ( volgens mij ben ik samen met mijn buur de enige op de LC hier....
ik denk dat ze een upgrade hebben uitgevoerd.....
They made me do it.
Verwijderd
dus jou lijntje is smooth ....Op maandag 29 oktober 2001 09:51 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Ik woon ook in Vlaardingen maar ik heb nergens last van. Zoals altijd gem. 185 KB/s
Verwijderd
Op maandag 29 oktober 2001 02:13 schreef GerbenW het volgende:
[..]
Nee duh.. om half 2 's nachts... De klantenservice is geopend van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. En dat 7 dagen per week. (Rotterdam is een beetje anders)
[..]
tuurlijk heb ik 's nachts niet gebeld.....
[..]
Wat zei ik nou om 23:34... Er is een storing met een router.
[..]
Als die verholpen is jakkert je verbinding weer.
[..]
nog steeds K*T 124 kB ipv 178 kB
[..]
ik las niet verder dan mijnlang is ...
[..]
Ga zolang maar mijnenveger spelen ofzoCheer up
[..]
ik ga liever ergens anders mee spelen .....
Verwijderd
Ping : 21 ms.
Ongetwijfeld kun je uit het bovenstaande opmaken dat ik niet word gehinderd door enige kennis van zaken, maar het werkt prima.
- Ik gebeld, ze wisten van niets..
- Maat van mij eind van de middag gebeld, ja, hebben we al redelijk wat meldingen van uit Zaltbommel gehad vandaag.
- Overburen bellen 's avonds, mmh, raar, wij hebben nog geen melding gehad.. ( rare mensen daar bij UPC )
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Als er overdag veel mensen uit een plaats melding maken dat ze problemen hebben met Chello gonst dat gerucht een beetje over de afdeling. Het wordt niet officieel bevestigd zolang er technisch gezien geen bewijs is dat er iets stuk is. Zo'n bericht komt altijd van de technische dienst in de vorm van een mailtje bij de supervisor terecht en die mailt het door naar alle dagpoolers met details.
Als 's avonds rond 5 tot 6 uur de avondpoolers verschijnen en inloggen en telefoon aannemen en er belt iemand dat er een storing is weet die natuurlijk van niets. De dagpool weet het wel maar de avondpool moet er ook even van op de hoogte zijn. (Lees: ze moeten hun mail gelezen hebben, tenminste als er een mail over verstuurd is.) Als het niet officieel bevestigd is moet je het maar van je collega's horen of zelf ondervinden omdat je veel meldingen krijgt.
Verwijderd
Op maandag 29 oktober 2001 23:44 schreef GerbenW het volgende:
Hmm ik zou het op zich wel kunnen verklaren waarom ze 's avonds niets wisten. Dan moet ik je even een beetje vertellen hoe de dagindeling inelkaar zit: Je hebt zgn dagpoolers en avondpoolers. Dagpoolers werken overdag en avondpoolers werken hoofdzakelijk 's avonds. De laatste groep zijn vooral studenten natuurlijk.
Als er overdag veel mensen uit een plaats melding maken dat ze problemen hebben met Chello gonst dat gerucht een beetje over de afdeling. Het wordt niet officieel bevestigd zolang er technisch gezien geen bewijs is dat er iets stuk is. Zo'n bericht komt altijd van de technische dienst in de vorm van een mailtje bij de supervisor terecht en die mailt het door naar alle dagpoolers met details.
Als 's avonds rond 5 tot 6 uur de avondpoolers verschijnen en inloggen en telefoon aannemen en er belt iemand dat er een storing is weet die natuurlijk van niets. De dagpool weet het wel maar de avondpool moet er ook even van op de hoogte zijn. (Lees: ze moeten hun mail gelezen hebben, tenminste als er een mail over verstuurd is.) Als het niet officieel bevestigd is moet je het maar van je collega's horen of zelf ondervinden omdat je veel meldingen krijgt.
is dat nou leuk helpdesk mederwerker bij chello ??
Verwijderd
gamen gaat alleen met een ping van 200?
maar overdag wel goed? alleen s'avonds niet...
en s'avonds wil ik juist gamen
ligt dit ook aan die router?
Verwijderd
geloof me, dat is niet leuk :-)Op dinsdag 30 oktober 2001 11:02 schreef ronaldZ het volgende:
[..]
offtopic:
is dat nou leuk helpdesk mederwerker bij chello ??
bij mij in het bedrijf zitten verschillende ge-outsourcede (kweetniet of dit goed geschreven is
ik ken veel mensen daar, daardoor weet ik dat het NIET leuk is :-))
Verwijderd
nah ik werk bij quicknet op de helpdesk, wij hadden dus ook klanten in zuidholland en nee dat was niet leuk nee, zijn we nu lekker vanaf
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Groeten,
Marcel
Dat was Zondag & Maandag ook al zo
Ik woon in de buurt van Drachten. En ben volgens mij aangesloten op het netwerk van Arnhem ofzo.
Na meer dan 4 dagen is er nog steeds niets veranderd
Vanmiddag was het helemaal nep: geen dyn. ip te verkijgen, niet onder linux en ook niet onder win. Uren plat.
Nu is het weer ping max 30 ms op http://subscriber.chello.nl. Normaal 23-30 ms.
Er staat wel een melding op de chello site dat er problemen zijn (en vanavond weer kunnen komen....).
Ze hebben op het moment een echt probleem: zo slecht was het 't afgelopen jaar nog niet hier. Uptimes van de server gehad van 6 weken......en toen ging de onboard netwerkaart voor geheugenproblemen zorgen.
en ik weet dat ik het vergeleken bij casema e.d. goed heb maar dat is geen excuus
Maar weet iemand ook of er een storings pagina ofzo op de Chello site zit ? XS4ALL heeft het wel, maar ik kan niks vinden op die van Chello
chello.nl -> support -> netwerk status, MOEILIJK he?
Of chelloo.com als je niet op het chello netwerk zit.
Djeezus gezeur en gedram hier zodra er ook maar ff de verbinding uitligt. Check eerst je provider, bekijk daarna de waarschijnlijkheid dat het puur lokaal is. Ligt het aan je pc ? Kom DAN hier en niet eerder.
5 van die topics per dag is al zat...
Ik heb zelf ook Chello en zit ook in het storingsgebied, maar ik post ook niet elke keer een topic. Heb je problemen bel eerst je provider en check de status.
Verwijderd
idd een goede laatste tijd zijn er veel chello topics. Niet echt de bedoeling misschien moet er een algemeen chello storingen topic komen, ik ga het iig eens aankaartenOp donderdag 01 november 2001 11:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Voor alle mensen die constant lopen zeuren en klagen hier:
Djeezus gezeur en gedram hier zodra er ook maar ff de verbinding uitligt. Check eerst je provider, bekijk daarna de waarschijnlijkheid dat het puur lokaal is. Ligt het aan je pc ? Kom DAN hier en niet eerder.
Ik heb zelf ook Chello en zit ook in het storingsgebied, maar ik post ook niet elke keer een topic. Heb je problemen bel eerst je provider en check de status.
Aah mijn firewall wil ze niet vertellen dat ik op chello zit en zo krijg ik dus geen link ofzo te zien, thnx!Op donderdag 01 november 2001 11:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Voor alle mensen die constant lopen zeuren en klagen hier:
ps. ik zit nu op mijn werk, waar chello gelukkig wel werkt...
By each crime and every kindness, we birth our future