XP kan ook niet meer doorfikken, er zit nu een thermische diode op netals bij Intel. Voor meer info over de XP verwijs ik je na een nooie review over de XP op http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=194
/dev/null
Ja ik moet het zeker weten dus graag meer reacties. Een vriend van mij staat namelijk voor de keuze een nieuwe te kopen en wil een van de 2 processoren omdat ze wel lekker goedkoop zijn.
Op dezelfde snelheid is de XP wel sneller ja. Ik denk dat de 1.33 Athlon XP en de 1.4 Athlon niet veel in snelheid zullen verschillen, misschien dat de XP een tikkie sneller is. Er zijn heel wat benchmarks op het net te vinden ...
Volgens mij is hier laatst ook iets over behandeld.
Degene die ze thuis getest had scoorde met de 1,33 zo'n 450 punten hoger in 3D Mark 2001 dus ik zou zeggen de 1,33.
Weet helaas niet meer in welke posting dit was, dit is het enigste wat ik ervan heb onthouden.
Degene die ze thuis getest had scoorde met de 1,33 zo'n 450 punten hoger in 3D Mark 2001 dus ik zou zeggen de 1,33.
Weet helaas niet meer in welke posting dit was, dit is het enigste wat ik ervan heb onthouden.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Op Sunday 28 October 2001 22:54 schreef michel-008 het volgende:
Wat is sneller? Een amd xp 1,33 of een t-bird 1,4 ?
dit:
[topic=297705/1/25]
of search naar TB vs Athlon XP
Succes
Greetings Fireman
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Pagina: 1