Toon posts:

Onterechte troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Even zeiken over een onterechte troll die ik heb gekregen. In het draadje MSN weer open voor niet-MS browsers heb ik een posting gedaan over hoe je de pagina van MS naar de validator van w3c kan sturen om te zien dat'ie niet door de validator heen komt. Deze is nu als troll gemodereerd en dat lijkt mij niet helemaal juist. Het verhaal is immers waar. Graag even juist modereren als dat kan. Bedankt,

plok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het gaat om deze reactie.
Weer een bewijs van hoe leugenachtig M$ toch weer is.
Tja, om eerlijk te zeggen is het noemen van 'leugenachtig' en 'M$' in een zin vragen om als troll gemodereerd te worden, ook al lijkt het echt zo te zijn in het nieuwsbericht.

Ik kan er eerlijk gezegd ook weinig meer aan doen, nu. De reactie is nu 48 uur oud en dan kan hij niet meer gemodereerd worden. Sorry. |:(

edit: Iemand heeft mijn accentjes op 'een' gejat! Bannen die user!

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben nu ook de XHTML validator geblockt!!!

Je kan dus wel in je browser de startpagina van MSN even saven als een file op je PC en deze via de file-upload naar de validator sturen. En inderdaad, de validator keurt deze file gewoon af, het is geen file die XHTML compliant is. Weer een bewijs van hoe leugenachtig M$ toch weer is. Ik kon trouwens de site met mijn IE5.0 ook zien terwijl deze niet XHTML ondersteunt, dus dat zijn al 2 bewijzen dat het hele verhaal voor geen meter klopt.
Stond op 0 troll.
Het feit dat datgene wat je zegt waar is wil niet zeggen dat er geen troll achter zit. "AMD presteert beter in 90% van de benchmarks, dus lul niet zo joh!" is gewoon een (flame) troll. Dan staat er nog onder dat de file gewoon niet gecheckt wordt doordat de header mist, geen check = geen outcome. (het is natuurlijk wel zo). Daarmee kom ik nog op een 2.

Maar dan cursief hoe wil jij met 100% zekerheid bewijzen dat MS leugenachtig is? Hooguit, "de waarheid verdraaiend" ;) Dat is dus niet echt tactisch gebracht... En 2: het hele verhaal klopt voor geen meter... tja. Laat ik het zo zeggen: hoe meer krachttermen je gebruikt, hoe meer kans op een troll. Nu vindt ik hem wel kunnen op 1/2 omdat je wel een punt hebt.
Mensen, 99,95 % van de wereld gebruikt MS

Volgens mij weet je niet waar je het over hebt. Allereerst zijn die cijfers echt te hoog ingeschat, bovendien gaat de discussie hier over het gebruik van een browser en niet over een OS. HTML is een open standaard speciaal bedoeld is om informatie uit te wisselen die platform onafhankelijk is. Heeft dus geen fuck te maken of iemand nu Windows of Linux draait. Ook je volgende redenatie slaat werkelijk compleet de plank mis:

Moet je eens met een Renault de Ford-garage binnenrijden, verwacht je dan dat de Ford-dealer alles van je Renault weet???

Ten eerste zal een Ford garage wel degelijk standaard onderhoud kunnen uitvoeren op een Renault dus hier laat je al zien dat je uit je nek lult (flaim intended). Bovendien is dit dus weer een kromme vergelijking. Waar het op neerkomt is dat als ik bij Ford een auto koop en ik zet er achteraf een autoradio van Kenwood in en de garage gaat dan weigeren om mijn auto een normale onderhoudsbeurt te geven dat is dat dus vreselijk arrogant en asociaal vind.
Die reactie heb ik ook gevonden. . .
Deel 1 klopt wel, maar deel 2 is compleet overbodig i.m.o.
Waar die Aad het over heeft weet ik ook niet, maar de vergelijking slaat nergens op. HTML/XML/ETC zijn gewoon standaarden, vastgelegd door het W3C. Feit is dus dat elke browser die zich echt zo wil noemen zich daar aan moet houden, en dat doet MS dus niet. Maar Netscape ook niet altijd! Opera wel volgens mij. Dat van Aad is dus gewoon een troll, en het is dus eigenlijk de bedoeling dat je daar niet op reageert.

Een betere vergelijking: een Ford dealer kan geen APK uitvoeren op een Renault. De APK is ook een standaard, en verschilt dus niet per merk auto.

Waar het voor mij op neer komt: grote delen van de reacties zijn inderdaad waar (niet alleen de jouwe).
Maar:
1. Dit is vaak al eerder gezegd.
2. Er wordt gereageerd op een troll.
3. RESPECT. Waarom moet je nu zeggen dat iemand uit z'n nek lult bijvoorbeeld? Je kunt ook gewoon zijn verhaal ontkrachtigen met goede argumenten. Dan ben je die flame niet meer nodig.

FYI: de eerste kon ik niet modden, de 2e (stond op 3) heeft van mij een -1 flamebait gekregen. Ik vindt respect gewoon belangrijk.

/me snapt z'n eigen verhaal nog nauwelijks... :P

EDIT: Iemand vroeg hier een ban voor mij aan? Gelukkig heb ik de autoban als iemand me probeert te bannen >:)