Welke hostingprovider gebruikt de Tweaker indien hij/zij een eigen site met eigen domein heeft, en wat zijn de ervaringen met deze provider?
Verwijderd
dubbele post
[topic=303689/1/25]
daar heb je dus al antwoord gehad, en je hebt nog steeds niet in de faq gekeken
[topic=303689/1/25]
daar heb je dus al antwoord gehad, en je hebt nog steeds niet in de faq gekeken
Dit is dus een hele andere vraag, maar wel met hetzelfde doel. Ik zou niet zo bij de hand gaan doen, ik vraag toch gewoon iets, en als je niet wil reageren of geen nuttige reactie hebt, reageer dan niet!
Verwijderd
doe is ff rustig ja, je hebt al verschillende keren normaal antwoord gehad. Je vraagt bovendien naar de bekende weg == search, faq, vorige post.Op Sunday 28 October 2001 22:03 schreef Trancefreak het volgende:
Dit is dus een hele andere vraag, maar wel met hetzelfde doel. Ik zou niet zo bij de hand gaan doen, ik vraag toch gewoon iets, en als je niet wil reageren of geen nuttige reactie hebt, reageer dan niet!
Nouja je zou de search wel ff kunnen gebruiken 
Ik probeer het nu even vriendelijk te vertellen want
anders gilt strax iedereen hier UTFS !! UTFS !!
Maarja dat was dus wat ik wilde zeggen.
Zelf heb ik www.lawtje.com geregeld bij www.hostingworx.nl
Service vind ik wel goed, maar kheb et idee dat ik toch
ergens anders voordeliger uit ben
Ik probeer het nu even vriendelijk te vertellen want
anders gilt strax iedereen hier UTFS !! UTFS !!
Maarja dat was dus wat ik wilde zeggen.
Zelf heb ik www.lawtje.com geregeld bij www.hostingworx.nl
Service vind ik wel goed, maar kheb et idee dat ik toch
ergens anders voordeliger uit ben
Verwijderd
Als ik me nie vergis is dit de "opvolger" van "Hosting/Webservers/Nogwat". In princiepe zou je zulke vragen hier wel mogen stellen.. maar aangezien zulke vragen al 1000 keer zijn beantwoord en ook goed staan uitgelegd in de FAQ....Op Sunday 28 October 2001 22:10 schreef RainbowBears het volgende:
En dit soort vragen hoort niet in ANS thuis lijkt me.
Dat vriend Wesley hem sluit in een ander forum, witl nog niet zeggen dat je hier gewoon door kan gaan ... Policy's zijn meestal forum-wide jongen.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/74306/1
http://forum.fok.nl/showtopic.php/74306/1
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()