One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Sorry dat ik je niet kan helpen met je vraag, maar zou je mij kunnen vertellen welke tourist het was? Ik had namelijk zelf een tourist 5 op het oog, maar als die dingen niet echt stabiel zijn dan schiet het niet op...
Sorry... kan je dat niet vertellen... tis de ene met een "lock" op de drie poten en bruin van kleur. En dan dunne, alluminium uittrekpootjes. (het is vooral het "dunne" dat een probleem vormt. Wel licht, maar...)Op Sunday 28 October 2001 22:00 schreef Hellfire het volgende:
Sorry dat ik je niet kan helpen met je vraag, maar zou je mij kunnen vertellen welke tourist het was? Ik had namelijk zelf een tourist 5 op het oog, maar als die dingen niet echt stabiel zijn dan schiet het niet op...
Beste is toch dat je even dat ding uitzet en dan even test.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Een zakje rijst.... Ergens opleggen, en daarop de camera. Kost bijna nix (geen dure snelkookrijst nemen natuurlijk
)
ja, en als je op hoogte wilt fotograferen zeker 20 zakjes rijst opelkaar?Op dinsdag 30 oktober 2001 07:04 schreef paultjeb het volgende:
Een zakje rijst.... Ergens opleggen, en daarop de camera. Kost bijna nix (geen dure snelkookrijst nemen natuurlijk)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
lol 
gewoon paar kilo zakken
gewoon paar kilo zakken
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Nee niet, dan heb je ook maar 1 zak rijst nodig, je zet die zak rijs op je hoofd en daarop zet je je CAM.Op dinsdag 30 oktober 2001 14:41 schreef thomaske het volgende:
[..]
ja, en als je op hoogte wilt fotograferen zeker 20 zakjes rijst opelkaar?![]()
![]()
LOL
Ja erg fijn als je in de woestijn staat.Op dinsdag 30 oktober 2001 07:04 schreef paultjeb het volgende:
Een zakje rijst.... Ergens opleggen, en daarop de camera. Kost bijna nix (geen dure snelkookrijst nemen natuurlijk)
Hmm, ik lees net dat het economisch moet zijn. Zoek het dan maar in de tweedehands sfeer. Een goed statief gaat echt jaaaaren mee en er zijn tweedehands voor 100 piek best leuke te vinden. Zoek eens op www.foto-konijnenberg.nl of www.kamera-express.nl
Goeie sites met veel aanbod. Ook tweedehands.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Pagina: 1