Toon posts:

Geforce Fabrikant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He sorry voor dit topic [topic=303918/1/25]
Daar staat namelijk het volgende: (OEM) GeForce 2 MX400 64MB AGP Videokaart --> Nlg. 219,00
Wat ik nu heb begrepen van al die OEM en Retail topics is dat een OEM product EXACT hetzelfde is als een RETAIL product behalve dat er geen doos en boekjes bij zitten enzo. Maar dus wel dat het van dezelfde fabrikant is......hoe kom ik dan te weten van welke fabrikant deze kaart is? Of begrijp ik toch nog iets verkeerd.....
En plz plaats nou geen slotje ofzo maar leg het liever uit, want ik heb echt geprobeerd via de search een antwoord te vinden.

Aerodynamic

Verwijderd

misschien een email sturen naar de winkel die het spul verkoopt?

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 21:19 schreef TheOSMan het volgende:
misschien een email sturen naar de winkel die het spul verkoopt?
Ja maar omdat ik het bij meerdere winkels ben tegen gekomen....dan staat er bij bijna kaart de fabrikant behalve dan bij zo'n OEM versie.....en dat snap ik niet :) Heeft een OEM versie dan geen fabrikant ofzo?

Verwijderd

Ik weet niet waarom ze de fabrikantnaam er niet bij zetten, maar ik denk dat je ervanuit kan gaan dat het geen Asus of ander A-merk zal zijn

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Der zijn niet zoveel fabrikanten die ook oem producten op de markt brengen.. Tenminste voor de losse verkoop. Gainward en ATi iig wel... En Hercules dacht ik ook. Nou doet ATi natuurlijk geen GeForce ;) Maar daar gaat het ff niet om. Het geeft aan dat het toch ook niet altijd de minste fabrikanten hoeven te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
K tnx,
Ik mail die winkel wel ff om het te vragen....
Pagina: 1