Toon posts:

Kyro 2 Probs (please help me)

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okay dit is niet voor mij maar voor vriend van me me

Komt het :

Hij heeft een amd proc, 1ghz met een asus mobo dat werkt allemaal wel (nou ja hij geeft 750mhz aan terwilj het 1ghz is ander prob :) kan gebeuren)

Maar hij heeft echt alle besturingsystem algehad , win 98 Se, ME w2k, Xp pro , noem maar op .. en die kaart is gewoon niet aande praat te krijgen hij heeft ook al verscheidende drivers geprobeerd maar ook dat werkt niet .. hij krijg groene waas over zijn beeld.

Dit heeft is een stukje wat hij nnaar hercules heeft gestuurd per mail :

Maar wat ik krijg ook al instaleer ik die updates een groene gloei in me Windows. Ik heb ook een keer in Windows 2000 geprobeerd en lukte me ook niet om die drivers te installen.
Met Windows 2000 kan ik alle spellen in software mode spelen, geen Open_GL of Direct3D.. Ik heb alles geprobeerd, zou het aan me kaart liggen of aan de drivers?
De orgineele drivers op het CD werkt ook niet.

Zou iemand hier weten wat het prob is zo ja please help hem .. en nog 1 vraag zijn er veel mensen die probs hebben met Kyro 2 want het lijkt me verder wel goeie kaart .

Groeten

Hodur and Vali from TK

Verwijderd

ZOu het ook aan de monitor/kabel/plug etc kunnen liggen :?

Verwijderd

stel voor je processor eens 133Mhz fsb in, nu loopt ie inderdaad 7,5 x 100 = 750 ipv 7,5 x 133 = 1000Mhz

Verwijderd

Topicstarter
jah okay :) .. i know maar dat boeit ff nie :) .. die kaart moet werken :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
kaart terugsturen en nieuwe vragen, als dat niet helpt zal het ergens anders aan liggen, ik heb nergens last van met me kyro2 onder win2k, alle games draaien uitstekend.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

stel em eerst ff in op 133mhz... daar los je het probleem vast niet mee op maar je moet alles eerst gaan draaien zoals het gespecificeerd is ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
1. eerst als standaard PCI vga adapter installeren.
2. vervolgens de drivers installeren.
3. reboot.
4. finished.

PS: staat in je bios de AGP op 2x en niet 4x?!!
PS2: :) heb je de laatste chipset drivers geinstalleerd??

Goedluck

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik kreeg ook een groene waas toen ik hem tever had overgeclocked. Probeer hem eens op 150/150 te draaien. Als hij dan werkt weet je dat je recht hebt op een nieuwe kaart

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:41 schreef PowerPee het volgende:
1. eerst als standaard PCI vga adapter installeren.
2. vervolgens de drivers installeren.
3. reboot.
4. finished.

PS: staat in je bios de AGP op 2x en niet 4x?!!
PS2: :) heb je de laatste chipset drivers geinstalleerd??

Goedluck
Kijk je voortaan eerst even naar de datum ? :Z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.