Toon posts:

Computer met ISDN maakt zomaar verbinding !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nogal vervelend probleem |:( met mijn computer. Als ik even niet op let zit ie zomaar op internet. Hij maakt ongeveer om de 20 minuten verbinding en dan zit ie 20 min op internet en dan gaat ie er weer af. Weet iemand wat dit is en wat ik hier aan kan doen.

D e g r o e t e n ,
W . O . P .

P.S. Er staat net een schone windows op de computer.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 20:37 schreef Wop het volgende:
D e g r o e t e n ,
W . O . P .
Dit is niet gewenst op GoT. Zie de FaQ op http://www.slotje.com

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Misschien je e-mail client die automatisch verbinding maakt? Of Internet connection sharing die dial-on demand aan heeft staan?

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Over welke windows hebben we het hier?

(wat betekend wop?)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Misschien heb je perongeluk auto connect aangezet.

Dus als software op inet wilt belt ie al automatisch in.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows ME.

Als ik zelf verbinding wil maken staat er in het verbindings progje geen vinkje bij "Automatisch verbinding maken". :?

Kan het ook een of ander virus zijn die zich in de master boot record nestelt zodat windows opnieuw installeren geen zin heeft? Of praat ik nou poep? Ik ben voor de zekerheid al aan het scannen geweest maar Mcafee en Norton vinden niks.

mzzls,
Wop

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Dus het is Outlook Express niet (werd hierboven ook al gezegd)?

Systeem

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

draai je een koe?
daar kan ook ingesteld staan dat er na elk blokje geflushed wordt :)

Succes iig

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik draai geen koe, maar het kan dus met Outlook Express te maken hebben. Waar zou ik dat kunnen zien of het ingesteld is???? Heeft het misschien iets met de TELES ISDN drivers te maken????

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:50 schreef Wop het volgende:
Nee ik draai geen koe, maar het kan dus met Outlook Express te maken hebben. Waar zou ik dat kunnen zien of het ingesteld is???? Heeft het misschien iets met de TELES ISDN drivers te maken????
Als het alleen gebeurt als OE aanstaat, check dan onder Extra -> Opties en kijk of 'Elke 20 minuten op nieuwe berichten controleren' aangevinkt is. Daaronder staat of er dan verbinding moet worden gemaakt.

Systeem

Verwijderd

Er zijn ook virusjes die verbinding willen maken.

Tis maar een idee.

Verwijderd

En kijk ook even onder de Internet opties, Tabblad Verbindingen. Als daar iets anders staat dan Nooit een verbinding maken, dan omzetten naar Nevm :)
Pagina: 1