Ik zoek dus iemand die mijn sony versterker kan repareren
ik heb die versterker al 3 keer bij sony aangeboden en nog steeds exact de zelfde storing in het apparaat.
Ze wijgeren zelfs nu het verder te maken terwijl ik nog 3 maanden garantie erop heb.
Ze kunnen het niet vinden zeggen ze.
Maar ik denk eerder dat die garantie te duur is wat ze moeten geven.
Het betreft een tan 80 een mosfet versterker 200 watt rms.
Het probleem is als volgt na een poosje dat de versterker aanstaat begint het apparaat zachtjes te ploppen.
uit de luidsprekers, als je het langer aan laat staan
wordt dat geluid steeds harder. En het betreft beide kanalen
ik heb de gain van de versterker verdraaid (de aansturing van de mosfets dus als ik die wat hoger opschroef na ca + en - 0,7 volt en dan verdwijnt dat plopje even maar komt wel weer terug, het nadeel van dit opschroeven van de spanning op de mosfet is wel dat de mosfets behoorlijk gaan stoken (hitte) en dat is niet echt de bedoeling.
Heeft iemand een idee wat er nu werkelijk met dit apparaat aan de hand kan zijn. ??????????
Als jij het kunt repareren laat me dat weten !!!!!!!!!!!!!!!
Ook als je tips hebt .
Wie o wie ????????
ik heb die versterker al 3 keer bij sony aangeboden en nog steeds exact de zelfde storing in het apparaat.
Ze wijgeren zelfs nu het verder te maken terwijl ik nog 3 maanden garantie erop heb.
Ze kunnen het niet vinden zeggen ze.
Maar ik denk eerder dat die garantie te duur is wat ze moeten geven.
Het betreft een tan 80 een mosfet versterker 200 watt rms.
Het probleem is als volgt na een poosje dat de versterker aanstaat begint het apparaat zachtjes te ploppen.
uit de luidsprekers, als je het langer aan laat staan
wordt dat geluid steeds harder. En het betreft beide kanalen
ik heb de gain van de versterker verdraaid (de aansturing van de mosfets dus als ik die wat hoger opschroef na ca + en - 0,7 volt en dan verdwijnt dat plopje even maar komt wel weer terug, het nadeel van dit opschroeven van de spanning op de mosfet is wel dat de mosfets behoorlijk gaan stoken (hitte) en dat is niet echt de bedoeling.
Heeft iemand een idee wat er nu werkelijk met dit apparaat aan de hand kan zijn. ??????????
Als jij het kunt repareren laat me dat weten !!!!!!!!!!!!!!!
Ook als je tips hebt .
Wie o wie ????????