• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
Ik ben van plan deze week de canon powershot a20 te kopen
maar nu is mijn vraag Wat voor batterij gaat daar in ?

Want de camera van mijn buurman zo'n sony cyber ding ofzow die vreet echt normale batterijen en zo'n oplaad set kost al gauw 400,-

er zijn hier vast wel mensen met de a20 dat weet ik namenlijk aangezien ik gisteren al die 3 die foto topic heb doorgespit :D

Hoesnel gaan dus normale batterijtjes mee ?
of zit er al een oplaadset bij ??

Alvast bedankt.

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
niemand ?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:06
Daar gaan normale (nimh) batterijen in. Ik heb er Varta nimh 4 1600ma bij zitten (en 2 opladers). Zo'n oplader en 4 batterijen kosten ongeveer 70,-. Maar je kan ook de GP Powerbank batterijen kopen (+lader=70,- dacht ik). Fijne camera heb um zelf ook :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Topicstarter
en gaan die normale batterij wel lang mee dan ?
niet dat ze na 5 foto's leeg zijn ofzo want dan koop ik een andere

Verwijderd

ik heb ook een canon powershot a20 en ik kan je aanraden om minimaal 1600mAh NiMH batterijen te nemen :9~

ik heb verschillende digitale camera's mogen testen voor een fotograaf en bij allemaal zijn de meegeleverde batterijen zeer snel leeg (vooral bij gebruik van de flits) :(

deze oplaadbare NiMH batterijen leveren gewoon veel meer stroom dan gewone (oplaadbare) penlite batterijen! het merk maakt niet zo gek veel uit, zelf gebruik ik GP batterijen (maar panasonic en conrad zijn ook prima, zolang je ze maar oplaad met een goede betrouwbare oplader)

heb eerst een GP PowerBank II gekocht voor ongeveer 70 piek en daarna 2x 4 batterijen erbij voor een kleine 80 piek (heb in totaal dus 12 batterijen :P )
het is even investeren, maar die dingen gaan lang mee en zijn op den duur zeker goedkoper (en milieuvriendelijker!) dan el-cheapo batterijen!

kijk eens bij www.gppowerbank.nl voor meer info over deze batterijen (zie net zelf dat ze ook een GP PowerBank III hebben met 1800mAh)