Waar zijn die muis matten te halen in nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04
Ik wil dus zo'n razor boomslang 2k gaan kopen. >:)
Maar ik wel er ook een goed muis mat bij.
Nou heb ik met behulp van de search gelezen dat de een Everglide of een func muis mat wel erg ged zijn.
Nu zou ik willen weten waar je deze muis maten kan kopen hier in nederland.

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:46
zover ik weet zijn die everglide dingen niet te krijgen in nederland. Je kunt ze bestellen in duitsland op de site van everglide.

Verwijderd

Als je een er 1 gaat kopen message me aub. Ik wil ook zo'n Func muismat hebben.

• Torp_me
  • Laatst online: 16:04
Zal ik doe maar waar woonje want als je niet in de buurt woondt kan je hem beter zelf bestellen

Verwijderd

Zijn die dingen nou echt veel beter ?? ik gebruik nooit een muismat en ik heb er dacht ik ook niet een nodig :)

Verwijderd

Ik heb geen credit-card daar gaat 't om. Niet om de verzk.

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 20:25 schreef Shaggy16 het volgende:
Zijn die dingen nou echt veel beter ?? ik gebruik nooit een muismat en ik heb er dacht ik ook niet een nodig :)
Als je een boomslang heb zou ik er wel eentje nemen.
Dan wel een goede natuurlijk. En niet eentje van de lokale PC winkel.

Ik heb een boomslang 2K met een everglide. Ik vind het grandioos.
Ik heb ook een Icemat maar dan hoor ik een schurend geluid van mijn boomslang afkomen. Vind ik zwaar irritant.

Ik heb de Everglide Giganta Black.

Als je ze beide heb zou ik ook naar de drogist gaan een flesje alcohol halen en wat wattenstaafjes.
Elk stofdeeltje voel je namelijk me deze muis.

Als er ook maar 1 zwart stukje op een rolletje zit, merk je het gewoon direct.

Das vind ik wel een klein minpuntje.
Maar daar is overheen te komen.

Ik heb geen ervaring met de fUnc. Helaas

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Op Sunday 28 October 2001 23:20 schreef jordyb het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met de fUnc. Helaas
en ook niet met andere muismatten als je everglide anders wist je nu dat die bobbeltjes die je voelt door je evrglide komt. Ik zou geen everglide nemen heb ik mee gespeeld maar als dat ding na enige tijd scheef gaat trekken hebbie een probleem want dan schiet je onnauwkeuriger. Ik heb nu een razer boomslang 3m precise mousing surface. heb ik gekocht via razer site is super relax en neemt al het vuil op dus soms met een vochtige doek erover heen en hoppa weer 2 maanden zonder vuil gamen. Ik weet niet of deze nog te verkrijgen is omdat ik hem had gekocht voordat ze failliet waren verklaard (inmiddels weer terug). Maar er zijn ook andere te krijgen met de 3m precise mousing surface moet je maar eens gaan rondvragen.

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03-2025
ach man ga naar de dynabyte en koop 15 van die 1,95 muismatjes (ja die blauwe shit). Die dingen zijn goed zat maar gaan alleen niet zo lang mee. Dus gewoon regelmatig vervangen en je geniet van een goede muismat met (helaas) een houdsbaarheids datum.

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 23:26 schreef WiXX het volgende:

[..]

en ook niet met andere muismatten als je everglide anders wist je nu dat die bobbeltjes die je voelt door je evrglide komt. Ik zou geen everglide nemen heb ik mee gespeeld maar als dat ding na enige tijd scheef gaat trekken hebbie een probleem want dan schiet je onnauwkeuriger. Ik heb nu een razer boomslang 3m precise mousing surface. heb ik gekocht via razer site is super relax en neemt al het vuil op dus soms met een vochtige doek erover heen en hoppa weer 2 maanden zonder vuil gamen. Ik weet niet of deze nog te verkrijgen is omdat ik hem had gekocht voordat ze failliet waren verklaard (inmiddels weer terug). Maar er zijn ook andere te krijgen met de 3m precise mousing surface moet je maar eens gaan rondvragen.
Die bobbeltjes komen echt neit van de everglide hoor!

Het is gewoon vuil dat in mijn kamer rondslingert.
Ben niet zo netjes namelijk.

Ik heb wel meer gehoord dat hij krom trekt. Maar heb hem nu denk 6 maanden en echt geen problemen mee met krom trekking ofzo.

Ik vind een nadeel van de 3M matjes dat ze zo klein zijn.

Maar das mijn mening en dit zijn mijn bevindingen.
Iedereen kan het anders ondervinden.

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 23:32 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
ach man ga naar de dynabyte en koop 15 van die 1,95 muismatjes (ja die blauwe shit). Die dingen zijn goed zat maar gaan alleen niet zo lang mee. Dus gewoon regelmatig vervangen en je geniet van een goede muismat met (helaas) een houdsbaarheids datum.
Dan heb je echt Shit matjes

Betaal liever wat meer voor kwaliteit.
Je hebt zeker nog nooit met een goede muismat gewerkt Everglide/Icemat/fUnc industries

Verwijderd

ik heb gewoon een intertoys gids als muismat en dat ding is lekker glad en nooit problemen mee 8-)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Everglide!!

3m slijt als de tyfus! (na 3 weken intensief gamen ben je aan een nieuwe toe!

Everglide... de naam zegt het al .. ik speel heel intensief quake3 en ik heb dit ding nu al 8 maanden .. nog niet versleten en dat gelul over niet goed kennen aimen omdat hij scheef trekt ofzo .. niet geloven.

Spelfouten voorbehouden.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb zelf een Everglide i.c.m een Intellimouse Explorer (optical) Die everglides zijn niet goedkoop, maar ze zijn wel erg goed. Ik kreeg met die matjes van 15,- altijd vuilophopingen, beschadigingen (slijtage) waardoor het oppervlakte niet goed glad was. Dit is zeer irritand als Quaker / UTer (vooral met snipen)Dit probleem heb je niet met Everglides. Het is een keiharde plastic plaat vergelijkbaar met een broodplank. Vooral omdat een Razor een muis is met een balletje zou ik zeker een E-glide matje nemen. Ga je met zo'n mat beter spelen? Natuurlijk niet. Het is alleen comfortabeler.
Pagina: 1