Mensen die meehelpen??

Pagina: 1
Acties:

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Ik was zo aan het rondneuzen op www.kde.org en daar vroegen ze mensen die mee willen helpen aan het kde-project, en daar bedoelen ze mee: programmeren, vertalen, documentatie maken, graphics, etc.

Nou ben ik wel benieuwd of er tweakers zijn die ook zoiets doen voor bijv. het kde-project??

Verwijderd

Ik ben zelf lid van het KDE Vertaal Team.
Maar ik raad je aan als je hiermee wilt beginnen dat je wel veel tijd er voor over moet hebben.

• PCR
Op Sunday 28 October 2001 20:51 schreef Markiedam het volgende:
Ik ben zelf lid van het KDE Vertaal Team.
Maar ik raad je aan als je hiermee wilt beginnen dat je wel veel tijd er voor over moet hebben.
Nou dat was ook niet 1,2,3 de bedoeling want ik heb inderdaad weinig tijd.

Maar wat moet je zoal vertalen dan?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33

markvt

Peppi Cola

ik ben geen lid van een linux app team.

Werk alleen mee aan het meka vertaal project
smspower.org/meka

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Ik doe linuxonly.nl en ik raad er iedereen aan er te gaan kijken, ware het niet dat het nu eventjes het niet doet.

Je hoeft niet veel tijd te hebben om te helpen, alleen de goede instelling. Dat wil zeggen dat je bugs report als je ze tegen komt, dat je een beetje feedback geeft aan de mensen van het programma. Voor veel projecten hoef je ook niet veel in n keer te doen. Je kan er gerust een jaar over doen om een document te vertalen, mits het document dan nog niet verouderd is. De goede instelling is ook af en toe vragen te beantwoorden in een nieuwsgroep (ook al is het je eigen vraag).

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik vertaal in principe de webpagina van KDevelop, al ben ik met het nieuws wel achterop geraakt ondertussen. Kan natuurlijk nooit kwaad om te doen en je leert nog eens mensen kennen.

//Mochten er nog mensen willen helpen dan zeggen ze het maar, ik heb hier een complete CVS-tree van de website en heb zo nog een paar meg aan documenten die vertaald kunnen worden. Of je mailt natuurlijk even met de maintainer van de site, als je serieus wilt helpen kun je dan zelf een CVS account krijgen.//

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• PCR
Op Sunday 28 October 2001 21:40 schreef odysseus het volgende:
Ik vertaal in principe de webpagina van KDevelop, al ben ik met het nieuws wel achterop geraakt ondertussen. Kan natuurlijk nooit kwaad om te doen en je leert nog eens mensen kennen.

//Mochten er nog mensen willen helpen dan zeggen ze het maar, ik heb hier een complete CVS-tree van de website en heb zo nog een paar meg aan documenten die vertaald kunnen worden. Of je mailt natuurlijk even met de maintainer van de site, als je serieus wilt helpen kun je dan zelf een CVS account krijgen.//
Maar ja jij moet er denk ik ook wel een boel tijd in steken of niet?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op Sunday 28 October 2001 22:11 schreef pc-reactive het volgende:
Maar ja jij moet er denk ik ook wel een boel tijd in steken of niet?
Valt heel erg mee. Het enige wat eigenlijk echt regelmatig geupdate moet worden is de frontpage met het nieuws erop. De andere pagina's zijn vrij 'stabiel', ze veranderen weinig. Dat is natuurlijk ideaal: als je er eenmaal tijd ingestoken hebt dan is dat niet snel verouderd. Je kunt denk ik al een hoop nuttig werk doen als je er een half uurtje of een uurtje per week mee bezig bent. Of zelfs gewoon een keer, want niemand verplicht je natuurlijk om elke week iets bij te dragen. In dat laatste geval zou ik echter geen CVS-account aanvragen, dat is dan een hoop moeite en als hij dan toch maar een keer wordt gebruikt is het vrij nutteloos. Gewoon de vertaalde pagina opsturen naar een van de vertalers of de webmaster (Sandy Meier) is al iets waar je mensen blij mee maakt, dus mocht je even tijd hebben dan graag :)

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1