wel... ik heb dus in de Search gewoon Cookie gedaan, en natuurlijk kreeg ik de posts die ik zocht, er zit waarschijnlijk veel goeds tussen, maar ik kom er niet uit met mijn cookiesysteem. Ga me niet de URL van PHP+setcookie vertellen, want die hebbik al 4 uur voor m'n neus staan.
Misschien 1e fout:
echo $HTTP_COOKIE_VARS["userhash"];
laat hij niet zien.
2e bestand, wat de gegevens controleert:
$secretword = "blaat";
Uiteraard staat er in het 2e bestand nog meer, wat een aantal dingen met de gegevens doet...
De output van bestand 2 =
LoginNaam: (Hier staat gewoon niks) -> niet dat ik dit weggehaald heb.
LoginPassword: (Hier staat ook helemaal niks)
secretword:blaat
Hash:-*-*-*-*het getal*-*-*-*-
Alsnog worden de COOKIE_VARS niet getoont.
Misschien dat dit normaal is, ik weet het niet.
Maar wat ik het ergste vindt, is dat de LoginNaam en LoginPassword niet getoont worden.
Ik heb al een paar maniertjes van
$hash = md5($HTTP_COOKIE_VARS["userhash"].$HTTP_COOKIE_VARS
["nick2"].$secretword);
geprobeert.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <? else { $secretword = "blaat"; $hash = md5($Nick2.$pass.$secretword); Setcookie ("userhash", $hash,time()+3600); Setcookie ("nick2", $Nick2,time()+3600); echo $HTTP_COOKIE_VARS["userhash"]; // controleren wat d'r in de cookie gaat echo "<BR>LoginNaam:",$nick2; echo "<BR>LoginPassword:",$pass; echo "<BR>secretword:",$secretword; echo "<BR>Hash:",$hash; echo $userhash; ?> |
Misschien 1e fout:
echo $HTTP_COOKIE_VARS["userhash"];
laat hij niet zien.
2e bestand, wat de gegevens controleert:
$secretword = "blaat";
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? $hash = md5($HTTP_COOKIE_VARS["userhash"].$HTTP_COOKIE_VARS ["nick2"].$secretword); echo "<BR>LoginNaam:",$nick2; echo "<BR>LoginPassword:",$pass; echo "<BR>secretword:",$secretword; echo "<BR>Hash:",$hash; echo $HTTP_COOKIE_VARS["nick2"]; echo $HTTP_COOKIE_VARS["userhash"]; echo $HTTP_COOKIE_VARS["pass"]; ?> |
Uiteraard staat er in het 2e bestand nog meer, wat een aantal dingen met de gegevens doet...
De output van bestand 2 =
LoginNaam: (Hier staat gewoon niks) -> niet dat ik dit weggehaald heb.
LoginPassword: (Hier staat ook helemaal niks)
secretword:blaat
Hash:-*-*-*-*het getal*-*-*-*-
Alsnog worden de COOKIE_VARS niet getoont.
Misschien dat dit normaal is, ik weet het niet.
Maar wat ik het ergste vindt, is dat de LoginNaam en LoginPassword niet getoont worden.
Ik heb al een paar maniertjes van
$hash = md5($HTTP_COOKIE_VARS["userhash"].$HTTP_COOKIE_VARS
["nick2"].$secretword);
geprobeert.
edit:
Oh, jullie willen natuurlijk m'n vraag... jullie zien niet wat er opgelost moet worden, dus zal ik dit maar zeggen.
Ik wil graag WEL output bij m'n username en password... doe ik iets fout?, en zo ja... wat?
Oh, jullie willen natuurlijk m'n vraag... jullie zien niet wat er opgelost moet worden, dus zal ik dit maar zeggen.
Ik wil graag WEL output bij m'n username en password... doe ik iets fout?, en zo ja... wat?