titel zegt genoeg lijkt mij.. Als je puur toevallig ook weet wat ze kosten en waar ze te krijgen zijn ebn ik natuurlijk helemaal happy!
[quote]Op Sunday 28 October 2001 20:08 schreef -KOD- het volgende:
Waarom zouden die niet bestaan
enne je kan toch in de pricewatch kijken...
Ik kan inderdaad best kijken, maar er staat niet bij de 512mb reepjes of ze cas2 zijn......
Waarom zouden die niet bestaan
Ik kan inderdaad best kijken, maar er staat niet bij de 512mb reepjes of ze cas2 zijn......
En wat staat hier dan?Op Sunday 28 October 2001 20:11 schreef bogaards het volgende:
nee man koop geen cas2
veelz te duur, kan beter gewoon dane elec kopen, draait bij een vriend van me mega snel en stabiel op cas2 (512reepie)
en ik heb zelf 256 reepje op cas2 draaien
ik heb het dan over cas2-2-2
veelz te duur, kan beter gewoon dane elec kopen, draait bij een vriend van me mega snel en stabiel op cas2 (512reepie)
en ik heb zelf 256 reepje op cas2 draaien
ik heb het dan over cas2-2-2
You got me! Maar ik bedoelde eigenlijk standaard pc133 SDRAM..Op zondag 28 oktober 2001 20:13 schreef InterCC het volgende:
[..]
En wat staat hier dan?
[..]
Verwijderd
/Off topic On/
Hey ---X2---, is het uit met je vriendin ofzo? Je hebt zo'n 'leuke' icon
/Off topic Off)
Hey ---X2---, is het uit met je vriendin ofzo? Je hebt zo'n 'leuke' icon
/Off topic Off)
ik heb volgens mij lang geleden wel zoiets in de pricewatch zien staat volgens mij.
ik zou het eigenlijk ook wel willen weten of het nog verkocht word, kan ik 2 gb cas2 mem in m'n pc zetten
ik zou het eigenlijk ook wel willen weten of het nog verkocht word, kan ik 2 gb cas2 mem in m'n pc zetten
Verwijderd
iemand de C'T gelezen met die geheugentest, waarbij Micron's PC150-222 compleet afgemaakt werd (presteerde nog niet eens als PC133-333)?
de test stond trouwens al eerder in de Duitse C'T.
Blijkbaar heel weinig fatsoenlijk RAM te koop.
de test stond trouwens al eerder in de Duitse C'T.
Blijkbaar heel weinig fatsoenlijk RAM te koop.
Pagina: 1