Matrox Drivers

Pagina: 1
Acties:

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 17:53
Hmmzz.. ik zag dat er weer nieuwe Matrox-drivers waren dus ik dacht, laat ik ze maar es installen.. maar ja, na een paar keer restartten bevriest me beeld steeds en kan ik weer gaan resetten.. of krijg rare strepen op me beeldscherm.. met de drivers die met XP worden meegeleverd heb ik 't probleem niet... maar als ik die zooi van de Matrox-site installeer loopt de boel steeds hopeloos vast.. ik vermoed dat die PowerDesk zooi niet met m'n configuratie wil werken aangezien ik exact 't zelfde had met Win2000 :(
Meer mensen hier last van?

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Yip, een grote tering zooi. Draai zelf Windows ME, maar
ook bij mij loopt nu de boel steeds vast. Soms raakt het beeld ook helemaal verneukt met al snel een vastloper er achteraan. Ga maar weer is me backup cd'tje er over heen draaien.

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb windows xp met een matrox g-450. Niks geen problemen met de nieuwe drivers. Ik kan ook gewoon mijn filmpjes via de tv kijken.

I'll be back

• Pnothy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Die nieuwste matrox drivers bevallen mij echt uitstekend. Ze gaven gewoon zo'n ongelooflijke performance winst... Ik ben er in Quake 3 met gemiddeld 67% op vooruit gegaan sinds de vorige drivers (die beta van win2k die compatible waren met XP). Ik haal nu zelfs nog hogere framerates dan onder win98 ooit (36.9fps in 1024x768x16 en 46.9 op 800x600)
Ik was er over aan het denken om nu toch echt een andere videokaart te kopen aangezien ik XP wil houden en de G400 onder xp onder de fatsoenlijk speelbare framerate begon te vallen. Dat is nu een stuk beter geworden :9

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Klopt MadBear, ik had dezelfde problemen als jij... Nu Win2k AS weer geinstalleerd, maar ik ga vanavond weer eens een poging wagen aan de final version van XP Pro die ik al twee weken in huis heb liggen... hopelijk lag het aan de beta software.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 17:02
Totaal geen problemen hier.

Enkel met de vorige beta drivers had ik een klein probleempje met de powerdesk software.
Pagina: 1