Toon posts:

zou ik smilies mogen gebruiken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom al een hele tijd bij tweakers en wat ik heel mooi vind zijn de smilies!
Nu ga ik zelf een site maken! (we zijn bezig) maar nu hebben we een php news post script! waar er ook automatisch similies komen! alleen 1 probleem! smilies maken kunnen we niet!
van msn zijn wel goed maar groot en eerlijk gezegd kan ik geen betere dan die van Tweakers!

nu is mijn vraag zou ik er een paar mogen gebruiken op mijn site? de gebruikelijke! >:) :) :( :'( :P :r ;) |:(
ofzo?

zitten hier copyrights op?
en zonee mag ik ze aub gebruiken!???

alvast harstikke bedankt!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-12 10:26
Zie de FAQ

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

WG -> LA

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 18:57
Waarom staat FireFox zijn email adres er niet bij?

Oja, en ..
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:00 schreef Sturmovik in een ander draadje:
:X
:O
O-)

Deze smilies zijn door mij gemaakt (moi est Dr_Crouton op Fok!forum). Ze zijn vrij te gebruiken op iedere fora, als mijn nick (Dr_Crouton) en e-mailadres (crouton@canuria.com) maar vermeld worden op diens FAQ. Stuur even een e-mail naar mij met de URL van jouw forum zodat ik het kan bijhouden waar mijn smilies opduiken :)

Fok! is voorlopig nog een uitzondering wat betreft de FAQ (oftewel de crew is nogal traag met het bijwerken van hun FAQ *kuch*), daar ik deze smilies speciaal voor dat forum gemaakt heb. Vandaar dat de witte 'Matte' kleur wit is en niet zo goed bij de blauwe GoT-kleuren past :P

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 20:23 schreef Jasper het volgende:
Waarom staat FireFox zijn email adres er niet bij?
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/22

firefox@tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een site waar je smiliesvandaan kunt halen! transparante! liefst gelijk een hele set! (dus dezelfde grote enzo!?

??

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 20:41 schreef Tak het volgende:
iemand nog een site waar je smiliesvandaan kunt halen! transparante! liefst gelijk een hele set! (dus dezelfde grote enzo!?

??
Waarom maak je ze niet zelf? Moeilijk is 't niet en misschien vind je 't nog leuk ook? :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-12 16:39

Jox444

Honestly....

Op Sunday 28 October 2001 20:41 schreef Tak het volgende:

??
smile

Het is FRIET!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zoek ff naar het profiel van Sassie, zij heeft veel van dit soort smilies op haar homepage staan.

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 22:18 schreef saviour het volgende:
Zoek ff naar het profiel van Sassie, zij heeft veel van dit soort smilies op haar homepage staan.
http://www.sassiessite.f2s.com/smilies.htm
:* :P
Pagina: 1