Toon posts:

goed systeen???

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hej

Wil binnenkort een nieuwe systeen kopen maar weet nog niet welke cooler en welke kast ik moet kopen
Thnx
dit zij me componenten:
Amd Athlon 1800 (1,53) >:)
MSI K7T 266 PRO2-RU >:)
512MB PC2100 DDR >:)
Hercules 3D Prophet III Ti500 TV-out >:)
Lite on 12x10x32 (heb al)
cd rom 52 x speed
Fujitsu 40GB (7200rpm)(heb ook al)
soundblsater live 5.1 dolby

Thnx

Verwijderd

Dit is geen goed systeem (op die paar onderdelen na).... maar een uitstekend systeem ;)

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:28

Twhomp

Stayin' Alive

Zekers leuk systeempje!!! Met die koeler zou ik gewoon een coolermastertje ofzo doen, geen Orb: die maken herrie. En die kast? Tja,..koop gewoon een mooie en pleur er zelf een goeie voeding in, Enermax ofzo.

Is wel grappig: komt aan met extreem geil systeem, vraagt ie om welke kast?! Boeien.... *D *D *D

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 19:47 schreef Bizkit het volgende:
Dit is geen goed systeem (op die paar onderdelen na).... maar een uitstekend systeem ;)
Als ik het vragen mag welke onderdeln zijn niet goed??
Thnx

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
hoeveel ruimte heb je voor een kast ik moest me computer burea modden omdat er een balk in de weg zat gewoon ff stukkie zagen >:) . Ik heb een superpower 6000 series tower. Zitten 3 sloten in voor cdrom en dvd etc.
http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=1556
ik heb die groene is wel een lekker kassie :). Wat je bij je systeem niet moet vergeten is een voeding neem een 350 of 400 watt voeding. En je moet 2 casefans en een cpu cooler nemen. Wil je voor minder herrie gaan moet je een grotere fan nemen.

Verwijderd

[topic=218256/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.