codename eagle beeld logger?

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik speel vaak Codename Eagle over een 2 player lan.
uiteraard win ik altijd :o maar soms haal ik mensen op zo'n gave manier neer (bv met een chopper een 60hp plane kapotschieten in zijn flank in mid-air :9~) dat ik de replay wil zien (of laten zien aan het slachtoffer)

duzzzz wilde ik vragen: is er geen proggie ofzo die een avi :? of ander soort filmpje maakt van wat er gebeurd, bijvoorbeeld op 5fps of 10fps is goed genoeg

mischien is er zoiets voor CE, of mischien wel eentje die alles monitored, onder windows en andere games etc. (carbon monitortje >:))?

wat ook een optie is, is het opnemen op een vhs band via de tv out, maar das zo'n gedoe :r

* CU2morO ziet het helemaal voor zich: Chopperkills volume 1 tot 9 :9~

[uitleg-voor-niet-slimme-mensen-mode]
ik probeer niet arrogant te zijn maar grappig in bovenstaande post :):):)
[/uitleg-voor-niet-slimme-mensen-mode]

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 08:58

Paniohitus

Paniohitus

ik het ook wel eens geprobeerd om op te nemen, maar ik zou echt niet meer weten hoe dat programma heette..., maar je kan het vinden op www.download.com

het werkt voor geen meter om het op die manier te doen, of je heb volgens mij een reuze snelle pc nodig om op te nemen en te spelen tegelijk..., (mij lukte het niet)

als je echt dit wilt gaan doen moet je videokaart hebben met tv-out, videorecorder erop aansluiten, opnemen, en eventueel met tv-kaart/tv-in weer terug de pc in, zodat je eventueel op i-net kan zetten.

BF1: Don-Panio

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

kun je me dan vertellen waarom ik altijd bij ce een verneukte verbinding krijgt zodat 2 mensen gewoon ghosts zien?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• CU2morO
Op Sunday 28 October 2001 19:48 schreef siggy het volgende:
kun je me dan vertellen waarom ik altijd bij ce een verneukte verbinding krijgt zodat 2 mensen gewoon ghosts zien?
k*t netcode...

maar blijven we wle ff ontopic? ik wil het erg graag weten

Verwijderd

arg
waar kan ik dit spel krijgen :(

• CU2morO
Op maandag 29 oktober 2001 03:26 schreef [YR]paladin het volgende:
arg
waar kan ik dit spel krijgen :(
JONGENS! blijf nou eens bij het topic plz! ik eb een brandende vraag en wil het erg graag weten

• CU2morO
*SCHOP*

edit:

shop -> schop

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 23:10

Bloodclot

Jawier!

*WINKEL*

Verwijderd

ja duh
maar ik rommel al door genoeg game winkels
en ik heb hem nog niet gevonden :(

Verwijderd

der is wel een progje dan kan je coordinaten opgeven van wat die opmoetnemen, dan krijg je een ring er om heen, dus als je 0,0 X 640,480 opgeeft neemt ie dat op
je kan fps opnemen, enigste is dat je ontzettend (soort van packet loss) schokkend beeld krijgt. En dus zo veel kills zul je dan denk ik niet meer maken. Het proggie heet HyperCam. Moet je maar ff zoeken, je kan een demo downloaden of registreren. Als je de demo hebt heb je alle opties wel maar krijg je "unregisterd version" in je filmpje

http://www.hyperionics.com/index.html
Pagina: 1