Toon posts:

CDROM speed vs CDR speed onder win xp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dus al een paar maanden problemen met me CDROM zo lijkt het ik heb vandaag dus nog maar eens een test gedaan onder 'Nero CD Speed'

Dit waren de resultaten:

CDROM
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/g.hoving/pics/cdromspeed.jpg

CDRW
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/g.hoving/pics/cdrspeed.jpg

Hoe kan die CDROM nou zo ongelooflijk sloom zijn?

CDROM zit op Secundairy slave(UDMA2)
CDR zit op Primary master(mode 4)

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 19:35
Heb je ook wat info over het merk en type??
De aanduiding in nero cd speed klinken als een el-cheapo B-merk.. oftewel meer herrie dan snelheid.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Het merk van deze drive is Aopen.... Als ze bulk OEM zijn dan wil het nog wel eens voorkomen dat het merkje Aopen niet op de voorkant staat, is bij de mijne ook het geval. Heb 3 cd drives in mijn PC zitten, maar deze is bij mij toch mooi het snelste!

• Rembro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-02-2024

Rembro

AMD Rules

waar kan ik dat progje neerhalen???

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
Hmz, ik kan je geen oplossing geven aangezien ik precies hetzelfde probleem heb, maar dan met een Creative 52x. Dat ding is echt enorm traag, en soms wil ie de cd al helemaal niet lezen. Verder struikelt ie continue over SafeDisc beschermde cd's (ook bij legale cd's).

Zou wel graag willen weten of dit problemen aan de kant van Xp ligt of niet. Zoniet, dan gaat de Creative namelijk binnenkort de deur uit.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 19:48 schreef Carnivorous1 het volgende:
Het merk van deze drive is Aopen.... Als ze bulk OEM zijn dan wil het nog wel eens voorkomen dat het merkje Aopen niet op de voorkant staat, is bij de mijne ook het geval. Heb 3 cd drives in mijn PC zitten, maar deze is bij mij toch mooi het snelste!
idd staat bij mij ook niks op de voorkant.

maarja zwaar irritant want als ik nu cd op cd wil branden dan gaat dat altijd niet goed :(

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

cdr op primary master?

probeer eens dit:
- harddisk - primary master
- cd-rom - primary slave
- brander - secondary master

succes :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1