Omdat we dan allerlei semi-legale/buitenlandse en andere vage sites in de pricewatch krijgen. Is niet te controleren, dus we beginnen er maar niet aan. Hetzelfde geld voor V&A...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Vraag ik me toch wat er allemaal in overige staat... 
Maar nu ik toch hier ben... BAS Computers mag er wel uit, ook Office Centre en Makro. NSC Automatisering, MicroWarehouse en Mac Warehouse (zelfde organisatie als de voige) lijken sterk op een bedrijf gericht op niet particulieren.
Take It Now staat er dubbel in evenals PCL Computers.
Dat was het voor nu...
Maar nu ik toch hier ben... BAS Computers mag er wel uit, ook Office Centre en Makro. NSC Automatisering, MicroWarehouse en Mac Warehouse (zelfde organisatie als de voige) lijken sterk op een bedrijf gericht op niet particulieren.
Take It Now staat er dubbel in evenals PCL Computers.
Dat was het voor nu...
[topic=300176/1/25] is misschien wel even een handig idee om te lezen voor Batman2k ivm usericon ?
[edit]
Opgelost.
[edit]
Opgelost.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wil niet zeggen dat je het moet promoten!Op Sunday 28 October 2001 20:45 schreef fkooman het volgende:
99% van de tweakers het toch z'n software illegaal, dus weinig nut he lijkt me
ok, excuses. zal hem meteen verwijderenOp Sunday 28 October 2001 20:41 schreef BackSlash32 het volgende:
[topic=300176/1/25] is misschien wel even een handig idee om te lezen voor Batman2k ivm usericon ?
[edit]
deze dus:
[url="http://www"][afbeelding][/url]
Kan de PW mod ff checken naar eerder genoemde punten m.b.t. bedrijven die om de verkeerde reden staan vermeld?
Pagina: 1