Het got logo dat hier op het forum staat. kan je aan de boven kant wel aan klikken maar op het onderste gedeelte niet? Is dit bewust gedaan of ligt het aan mij dat het best vreemd is?
Wat sommige mensen al niet ontdekken 
Is denk ik 'logisch'. Het onderste stuk zit 'in' het menu. Ik zal het eens aangeven.
Is denk ik 'logisch'. Het onderste stuk zit 'in' het menu. Ik zal het eens aangeven.
Verwijderd
Gewoon een kwestie van een area tagje bijplaatsen, maar ja ik denk niet dat de heren devvers zich daar druk om gaan maken
ja het is een beetje erg rustig op het andere forum waar ik altijd zit zie sig.
En dit viel me nu net op
En dit viel me nu net op
Ik zal het eens navragen. Op zich moet dit vrij makkelijk kunnen toch (ik heb brakke HTML kennisOp Sunday 28 October 2001 19:17 schreef nelske het volgende:
Gewoon een kwestie van een area tagje bijplaatsen, maar ja ik denk niet dat de heren devvers zich daar druk om gaan maken
Verwijderd
Ghehe, als jij het gaat doen, dan komt het allemaal goedOp Sunday 28 October 2001 19:18 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ik zal het eens navragen. Op zich moet dit vrij makkelijk kunnen toch (ik heb brakke HTML kennis)?
Ik weet niet of jullie dat gewoon kunnen veranderen, maar het stelt inderdaad niet veel voor.
Zelfde linkje aan het onderste plaatje geven als aan het bovensteOp Sunday 28 October 2001 19:53 schreef nelske het volgende:
[..]
Ghehe, als jij het gaat doen, dan komt het allemaal goed
Ik weet niet of jullie dat gewoon kunnen veranderen, maar het stelt inderdaad niet veel voor.
Dan is de hele menu balk aanklikbaarOp Sunday 28 October 2001 20:14 schreef Phreak het volgende:
[..]
Zelfde linkje aan het onderste plaatje geven als aan het bovenste
Verwijderd
Ochja, handig voor de mensen die de index link wat te klein vinden ofzo.Op Sunday 28 October 2001 20:24 schreef Smoothy_ het volgende:
Lijkt mij wel leuk als daarachter t.net komt ipv GoT. Dit heeft toch geen nut.
Als mensen de index link al te klein vinden zullen ze het wel een hels karwei vinden om naar een andere pagina in een topic te springenOp Sunday 28 October 2001 20:34 schreef nelske het volgende:
[..]
Ochja, handig voor de mensen die de index link wat te klein vinden ofzo.
Saved by the buoyancy of citrus
Kheb geen pagina'sOp Sunday 28 October 2001 22:46 schreef Cyphax het volgende:
[..]
Als mensen de index link al te klein vinden zullen ze het wel een hels karwei vinden om naar een andere pagina in een topic te springen
Dat was deels een stille hint trouwensOp Sunday 28 October 2001 22:52 schreef hdd het volgende:
[..]
Kheb geen pagina's
Saved by the buoyancy of citrus
Jij hebt zeker nog nooit gehoord van image mapsOp Sunday 28 October 2001 20:22 schreef hdd het volgende:
[..]
Dan is de hele menu balk aanklikbaar
[afbeelding]
"You're only as good, as what you did last week."
Tuurlijk welOp Sunday 28 October 2001 22:57 schreef oh,when? het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit gehoord van image maps
Hij zij van dat plaatje een link maken, dat is dus van het hele plaatje een link maken
Verwijderd
Zal wel komen, omdat ik nog steeds ziek ben, maar euh...ik snap hem niet helemaalOp Sunday 28 October 2001 22:55 schreef Cyphax het volgende:
[..]
Dat was deels een stille hint trouwens
Pagina: 1