A wise man's life is based around fuck you
Niet echt een redelijk loon dus.
Hmmz... Jij hebt geen auto van de zaak dan?Op Sunday 28 October 2001 19:12 schreef IceStorm het volgende:
3500,- netto per maand voor gewone mods. Ik zelf krijg nog iets meer (bonus voor global mod, HGM-schap, dokterschap etc).
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Nee, ik heb een traumaheliOp Sunday 28 October 2001 19:15 schreef Moartn het volgende:
Hmmz... Jij hebt geen auto van de zaak dan?
Verwijderd
Dit is toch bullshit he???Op Sunday 28 October 2001 19:12 schreef IceStorm het volgende:
3500,- netto per maand voor gewone mods. Ik zelf krijg nog iets meer (bonus voor global mod, HGM-schap, dokterschap etc).
Sorry als ik een 'obvious' grapje niet snap, maar gebruik 'r dan ff een:
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Komt dus neer op een hoop gratis zuipen met veel aantrekkelijke dames erbij (ja ja, voor Llwella fixxen we meestal wel een heer of watOp Sunday 28 October 2001 19:24 schreef Jotti het volgende:
En als HGA elke maand, voor een grote communicatie update, een keer met 'jouw' mods uit eten, op kosten van de zaak
Nee wij krijgen niet betaald om hier rond te hangen. De enige die betaald krijgen zijn Floris, Daniel en Kees (van GoT dan, Femme krijgt uiteraard ook geld
Alle mods werken gewoon op vrijwillige basis
Verwijderd
Heb je zoveel tijd over dan?Op Sunday 28 October 2001 19:34 schreef IceStorm het volgende:
Maar ok, even een serieus antwoord.
Nee wij krijgen niet betaald om hier rond te hangen. De enige die betaald krijgen zijn Floris, Daniel en Kees (van GoT dan, Femme krijgt uiteraard ook geld). Nee dat is geen enorme vetpot dus 6 maanden Costa Rica zit er niet in voor de heren.
Alle mods werken gewoon op vrijwillige basis
Verwijderd
Nee, Sinterklaas en de kerstman liggen elkaar niet zo, dus kerst moeten we helaas een beetje overslaan.Op Sunday 28 October 2001 19:31 schreef ThaNobius het volgende:
Krijgen jullie ook je eigen kerstpakket?
Maar we doen uiteraard wel aan pakjesavond.
Hmm nee eigenlijk totaal niet, maar ik vind dit leuk en ik leer er ook wat van. Ja dat klinkt ernstig nerd achtigOp Sunday 28 October 2001 19:35 schreef ThaNobius het volgende:
Heb je zoveel tijd over dan?
Meloenair zeker.Op Sunday 28 October 2001 19:21 schreef Pc123 het volgende:
de meeste modjes hier zijn miljoenair
Verwijderd
meloenjeer?Op Sunday 28 October 2001 19:57 schreef localhost het volgende:
[..]
Meloenair zeker.
Serieus? GezelligOp Sunday 28 October 2001 19:35 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
we doen uiteraard wel aan pakjesavond.
Wat een hongerloontje, gezien het ondankbare werk dat de modjes verrichten hier...3500,- netto per maand voor gewone mods
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
mja, de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet verkeerd hoorOp maandag 29 oktober 2001 00:38 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Wat een hongerloontje, gezien het ondankbare werk dat de modjes verrichten hier...
Verwijderd
Nuttige reply +1 euro op banksaldo.
Onzinnige reply -0.20 euro van saldo.
Bij onvoldoende saldo wordt je PC verwerkt in de t.net server farm
Hmzz, met deze post erbij raak ik nog verder de min in dan
Verwijderd
Is een sixpack ook voldoende?Op maandag 29 oktober 2001 01:07 schreef Jotti het volgende:
Jij moet nog 3 pc's inleveren. En die komen, door tijdelijk ruimtegebrek bij TrueServer, fijn bij mij te staan... zuiver opvoedkundig natuurlijk, niet uit eigenbelang!
Ik zie niks hoorOp maandag 29 oktober 2001 01:08 schreef BrZ het volgende:
JvS word door bepaalde users in hardware uitbetaald
voor de mods: lee m'n usernotes maar ofzo
Verwijderd
Wat wil je hebben van BrZ ter herinnering?Op maandag 29 oktober 2001 01:18 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ik zie niks hoor
hmmz... hebben ze die complete discussies die er in stonde verwijderd?Op maandag 29 oktober 2001 01:18 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ik zie niks hoor
oh ik dacht 25 piek ex btw per postingOp maandag 29 oktober 2001 02:22 schreef HlpDsK het volgende:
Ik word per uur betaald. + commissie voor elke ban
Verwijderd
Hmm .. ik ga alvast even naar www.bentley.co.ukOp maandag 29 oktober 2001 02:32 schreef zeef het volgende:
[..]
oh ik dacht 25 piek ex btw per posting
Mensen die helpen van de wal in de sloot krijgen geen geldOp maandag 29 oktober 2001 08:51 schreef woutf het volgende:
Krijgt ACM eigenlijk ook niks betaald? Aangezien hij nu ook helpt met server/scripting
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
lolOp maandag 29 oktober 2001 09:02 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Mensen die helpen van de wal in de sloot krijgen geen geld![]()
maar ik dacht altijd dat mods in hangsloten werden uitbetaald maar die moet ze dan ook weer gouw weg geven
Ja, ik krijg betaald... heb een gewone job en hang hier wel eens rondOp zondag 28 oktober 2001 19:09 schreef Batman2k het volgende:
om hier rond tehangen?, of hebben jullie een gewone job & dit als bijgeval
Pakjesavond? Ik wist heel niet dat wij aan pakjesavond deden...Op zondag 28 oktober 2001 19:35 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Nee, Sinterklaas en de kerstman liggen elkaar niet zo, dus kerst moeten we helaas een beetje overslaan.
Maar we doen uiteraard wel aan pakjesavond.
Nou leuk iig. Ik zie je op 5 december dan wel
*hele diepe zucht* die W&L moderators ook *hele diepe zucht*Op maandag 29 oktober 2001 13:56 schreef morgoth het volgende:
[..]
Pakjesavond? Ik wist heel niet dat wij aan pakjesavond deden...
Nou leuk iig. Ik zie je op 5 december dan wel
Neej joh, zo'n houding hoort juist, met alles.Op zondag 28 oktober 2001 19:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmm nee eigenlijk totaal niet, maar ik vind dit leuk en ik leer er ook wat van. Ja dat klinkt ernstig nerd achtig
Compliment(je)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:37
Ja, dat zijn de nadelen van het vakOp maandag 29 oktober 2001 00:53 schreef Jotti het volgende:
En je komt nooit te laat op je werk! Alleen is er geen koffie-juffrouw-Jannie
Als je topic niet door modjes wordt gesloten ontvang je 1 euro. Wordt ie wel geslote verlies je er vijf. Wordt ie onrechtvaardig gesloten ontvang je er vijf. De moderator zelf betaalt.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Op maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef Buzzman het volgende:
mja, de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet verkeerd hoor
I see...Op zondag 28 oktober 2001 19:26 schreef IceStorm het volgende:
Komt dus neer op een hoop gratis zuipen met veel aantrekkelijke dames erbij (ja ja, voor Llwella fixxen we meestal wel een heer of wat).
Waarbij havana ook altijd een lekker sigaartje regeltOp zondag 28 oktober 2001 19:24 schreef Jotti het volgende:
En als HGA elke maand, voor een grote communicatie update, een keer met 'jouw' mods uit eten, op kosten van de zaak
Who's tha man
mmm nou ik prefereer toch de aston martin hoor, stond er laatst eentje langs men corsa 1.5 d, ik won het net niet met optrekken LOLOp maandag 29 oktober 2001 02:35 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Hmm .. ik ga alvast even naar www.bentley.co.uk
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
ontopic //
is het het waard om hier onbetaald rond te hangen het lijkt me soms niet echt een dankbare taak ?
ontopic//
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Mwoah, naast de vele users die veel te zeiken hebben, is er zo nu en dan ook nog wel eens een user die een complimentje uitdeelt.Op maandag 29 oktober 2001 20:05 schreef wizzard het volgende:
ontopic //
is het het waard om hier onbetaald rond te hangen het lijkt me soms niet echt een dankbare taak ?
ontopic//
Bovendien: klagen lijkt vanzelfsprekend voor een aantal mensen, zeker als het niet gaat zoals men zou willen, waar het vanzelfsprekend lijkt niets te laten horen als alles goed gaat. Maar users die zich niet laten horen als het goed gaat, zijn tevreden users in dat opzicht, en dat is een compliment op zich. Zo ondankbaar is het dus opzich niet
Eindelijk eens een modje die't snapt.Op maandag 29 oktober 2001 20:10 schreef Negotiator het volgende:
Maar users die zich niet laten horen als het goed gaat, zijn tevreden users in dat opzicht, en dat is een compliment op zich. Zo ondankbaar is het dus opzich niet
Zeg, McVirusS, zullen wij jou eens opwachten?*hele diepe zucht* die W&L moderators ook *hele diepe zucht*
Ik snapte 'm trouwens wel hoor.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
LOLOp zondag 28 oktober 2001 19:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee, ik heb een traumaheli
kom mij maar ff oppikken dan. ik heb een flink trauma opgelopen van windows
Ga direkt naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 2.000 EuroNieuw systeem:
Als je topic niet door modjes wordt gesloten ontvang je 1 euro. Wordt ie wel geslote verlies je er vijf. Wordt ie onrechtvaardig gesloten ontvang je er vijf. De moderator zelf betaalt.
(Modopoly)