Ik heb de volgende code om
iets in te vullen in een database hellaas werkt dit niet
en he geeft altijd weer dat er iets fout is gegaan hoe komt dat ?? wat doe ik fout ??
Mijn output naar het drukken op submit is "FOUTJE"
Damn kan me onderwerp niet wijzigen
ben vergeten om een head er boven te zetten
er moet nog achter komen "POST FORMUlIER IN DATABASE"
iets in te vullen in een database hellaas werkt dit niet
en he geeft altijd weer dat er iets fout is gegaan hoe komt dat ?? wat doe ik fout ??
Mijn output naar het drukken op submit is "FOUTJE"
Damn kan me onderwerp niet wijzigen
er moet nog achter komen "POST FORMUlIER IN DATABASE"
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
| <? <HTML> <HEAD> <TITLE>Programma invullen</TITLE> </HEAD> <BODY> <?php if (!IsSet($stage)) { ?> <P>Vul het gewenst programma in zovoorledig mogelijk</P> <?php print("<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"$php_self\">"); ?> Datum: <INPUT TYPE=TEXT NAME="datum" SIZE=25><BR> programa: <INPUT TYPE=TEXT NAME="brogramma" SIZE=25><BR> Korte beschrijving: <INPUT TYPE=TEXT NAME="beschrijving " SIZE=25><BR> Spullen die we moeten menen: <INPUT TYPE=TEXT NAME="spullen" SIZE=25><BR> Door: <INPUT TYPE=TEXT NAME="door" SIZE=25><BR> <input type=HIDDEN Name="stage" Value=1> <INPUT TYPE=SUBMIT> </FORM> <?php } Else { /* Open connection to the database */ $host= "db.host.sk"; mysql_connect("db.host.sk", "**", "***") or die("Failure to communicate with database"); mysql_select_db("Programma"); /* Insert values */ $query = "INSERT INTO addressbook (datum, brogramma, beschrijving, spullen, door) VALUES('$datum', '$brogramma', '$beschrijving', '$spullen', '$door')"; $result = mysql_query($query); if($result == 0) { print("Foutje "); } else { print("Alles staat er nu in. dank je wel "); } } ?> </BODY> </HTML></BODY> </HTML> ?> |
Het oneindige X 0