Het komt nogal eens voor dat een bezoeker een directe vraag aan een nieuwsposter stelt (of niet tevreden is dat hij/zij niet genoemd is bij de credits). Als nieuwsposter kun je hier natuurlijk niet op reageren, maar dat lijkt mij niet echt netjes. Vandaar dat ik zoveel mogelijk op die vragen probeer te antwoorden. Hoe moet zo'n reactie worden beoordeeld? In dit geval ging de reactie in eerste instantie naar 0: overbodig, maar staat inmiddels weer op 1: overbodig. Als men zo'n reactie overbodig vindt dan ga ik er aan twijfelen waarom ik eigenlijk nog op dat soort reacties in moet gaan.
De reactie ansich lijkt me niet overbodig. Alleen heeft het niks met de verdere reacties/het onderwerp te maken. IK heb er niets aan, en de vraag alsmede het antwoord zijn voor mij (=de geinterreseerde nieuwslezer) volkomen overbodig.
Het interreseert mij(=is de geinterreseerde lezer) nameljk niet dat 'jantje' al eerder een submit heeft gedaan, maar dat de nieuwsposter die niet gezien heeft
De vraag die gesteld wordt, hoort eigenlijk op LA thuis, en niet IN de draad zelf.
Eigenlijk kun je dit vergelijken met een opmerking over de moderaties.
De vraag heeft eigenlijk niets met het onderwerp te maken. de oorzaak ligt 'organisatorisch' (overdreven gestelt), en is eigenlijk een klacht.
Voor moderaties is er TMF, voor andere klachten LA
Het interreseert mij(=is de geinterreseerde lezer) nameljk niet dat 'jantje' al eerder een submit heeft gedaan, maar dat de nieuwsposter die niet gezien heeft
De vraag die gesteld wordt, hoort eigenlijk op LA thuis, en niet IN de draad zelf.
Eigenlijk kun je dit vergelijken met een opmerking over de moderaties.
De vraag heeft eigenlijk niets met het onderwerp te maken. de oorzaak ligt 'organisatorisch' (overdreven gestelt), en is eigenlijk een klacht.
Voor moderaties is er TMF, voor andere klachten LA
In dit specifieke geval zou ik (als RobinV) niet eens reageren, inhoudelijk heeft het geen enkele waarde.
Als er een vraag of opmerking over het artikel gesteld word is dat natuurlijk wel weer interessant om te lezen (of niet, maar het is iig wel on-topic).
Het is onvermijdelijk dat er regelmatig 'gezeurd' word over het al dan niet plaatsen van een artikel, of plaatsen en een ander de 'eer' van de submit toekennen. Er komen immers redelijk veel lezers langs, en je kunt het _onmogelijk_ iedereen naar zin maken.
'Zeur' reacties gaan bij mij regelrecht naar -1 overbodig.
Persoonlijk laat ik een dergelijke actie/reactie van de nieuwsposter op de standaard 1 staan, maar dat is meer vanwege de moeite die de nieuwsposter genomen heeft voor het stukje, Maar in principe zou zo'n reactie op 0 mogen, het voegt n.l. niets toe.
Als er een vraag of opmerking over het artikel gesteld word is dat natuurlijk wel weer interessant om te lezen (of niet, maar het is iig wel on-topic).
Het is onvermijdelijk dat er regelmatig 'gezeurd' word over het al dan niet plaatsen van een artikel, of plaatsen en een ander de 'eer' van de submit toekennen. Er komen immers redelijk veel lezers langs, en je kunt het _onmogelijk_ iedereen naar zin maken.
'Zeur' reacties gaan bij mij regelrecht naar -1 overbodig.
Persoonlijk laat ik een dergelijke actie/reactie van de nieuwsposter op de standaard 1 staan, maar dat is meer vanwege de moeite die de nieuwsposter genomen heeft voor het stukje, Maar in principe zou zo'n reactie op 0 mogen, het voegt n.l. niets toe.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀