Toon posts:

[FLASH] Rollover / Starten na geladen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Iedereen,

Ik heb nog 1 vraag wat betreft flash en dan meer over het script gedeelte ik heb het volgende script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
on (rollOver) {
    tellTarget ("124") {
    }
    gotoAndPlay ("nieuwbouw1");
}
on (rollOut) {
    gotoAndPlay (71);
}
on (release) {
    getURL ("nieuwbouw.htm", "_blank");
}

Ik heb dus 5 plaatjes die buttons zijn en die om de 5 sec 1 voor 1 op het beeld komen. Maar als ik nou op een plaatje ga staan wat geladen is, voordat de rest is geladen dan gaat ie meteen naar het einde van de movieclip, alles is dat al geladen en van de animaties niks te zien, dit is dus niet de bedoeling :).

Mijn vraag is dus wat voor regel script moet er nog bij om te zorgen dat dit plaatje pas bruikbaar is als alles is geladen?

Alvast bedankt voor de hulp.

groeten Stevio.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nogmaals, zorg voor een duidelijke topictitel. En voor wat betreft je vraag, er gewoon voor zorgen dat je movie uberhaupt niet begint voor ie wat geladen heeft. Zoek op flashkit.com anders eens na wat preloaders.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je hebt toch wel een Stop-action button op het eerste framepje he?
Iets wat snel over t hoofd wordt gezien.. ;)

Wat ook zou kunnen: Hij pre-loadt wel (lokaal), maar zo snel dat je t niet merkt. Zet m ergens op een server en test m zo s uit.

Succes!!

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 19:18 schreef OzBoz het volgende:
Nogmaals, zorg voor een duidelijke topictitel. En voor wat betreft je vraag, er gewoon voor zorgen dat je movie uberhaupt niet begint voor ie wat geladen heeft. Zoek op flashkit.com anders eens na wat preloaders.
Dit is geen preloader, maar gewoon een filmpie als ik op een button druk de eerste die als eerste geladen word dan is ie meteen aan het eind en dan staat alles er en dan zijn de animataties van de andere buttons nog niet geweest.

..

Verwijderd

duzz moet er een preloader voor, begrijp ik uit je onsamenhangende verhaal,

en dat bedoelde Ozboz ook, (d8 ik)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zondag 28 oktober 2001 23:05 schreef Stevio4u het volgende:

[..]

Dit is geen preloader, maar gewoon een filmpie als ik op een button druk de eerste die als eerste geladen word dan is ie meteen aan het eind en dan staat alles er en dan zijn de animataties van de andere buttons nog niet geweest.

..
Maakt niet uit wat het wel/niet is. Om van je probleem af te komen heb je volgens mij een preloader nodig, anyway. Zorg voor een duidelijke topic-titel.

En lees voor de gein je bovenstaande tekst nog een keer en misschien een idee om een beloning uit te loven voor de man/vrouw die daar wijs uit kan worden :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 00:27 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Maakt niet uit wat het wel/niet is. Om van je probleem af te komen heb je volgens mij een preloader nodig, anyway. Zorg voor een duidelijke topic-titel.

En lees voor de gein je bovenstaande tekst nog een keer en misschien een idee om een beloning uit te loven voor de man/vrouw die daar wijs uit kan worden :)
Hm jah ik was denk een beetje slaperig, zoals ik nu lees begrijp ik mn eigen tekst ook niet meer helemaal :D :D :D :D :D
Pagina: 1