Toon posts:

Bedrog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden via vraag&aanbod een athlon 1,4 (ayhja) gekocht. Ik heb voor de aankoop meerdere malen gevraagd of de processor in orde is. Volgens hem was alles 100% in orde en deed hij de proc alleen weg omdat hij een athlon xp ging kopen. Ik heb de proc door meerdere personen en 2 computerzaken laten testen. Ik weet ook 100% zeker dat de proc al kapot was toen ik hem in ontvangst nam (rembours)
Ik heb genoeg gegevens van deze persoon en op verzoek van de mods geef ik die vrij om hem te bannen/kicken.
Ik zou het (en niet alleen ik) onverantwoordelijk vinden om deze persoon nog langer toegang te verschaffen tot de mogelijkheden van tweakers.net / GOT forum.
Ik hoop dat deze zaak zo snel mogelijk behandeld wordt, voordat meneer nogmeer rotzooi voor veel geld aan anderen gaat verkopen.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Kon je verder niks meer met hem zelf regelen dan :?

als je genoeg gegevens hebt, kun je toch overleg plegen met hemzelf (geld terug), of in het ergste geval een kort geding ofzo (wel veel moeite, maar tjah)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al meerdere malen geprobeerd contact met hem op te nemen, maar allemaal tevergeefs.
Ik vindt het trouwens helemaal geen slecht idee om hem te bannen, want ik weet zeker dat mijn geval niet de eerste was en zeker niet de laatste zal zijn.(door hem dan)

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 18:24 schreef accessoverride het volgende:
Ik heb al meerdere malen geprobeerd contact met hem op te nemen, maar allemaal tevergeefs.
Ik vindt het trouwens helemaal geen slecht idee om hem te bannen, want ik weet zeker dat mijn geval niet de eerste was en zeker niet de laatste zal zijn.(door hem dan)
Wat dacht je van aangifte doen, als er niet met hem te praten valt.
Misschien dat alleen de dreiging daarvan er voor zorgt, dat hij ineens wel weer gaat praten.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aangifte doen, rechtzaak aanspannen, en vraag aan zijn provider of ze hem de internettoegang willen verbieden voorgoed (oftewel: je kan ook een tikkie overdrijven...).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Een ban of op z'n aller minst een vette waarschuwing van/op tweakers.net is wel op zn plaats denk ik. Of zal ik em maar dan gelijk hier door verkopen onder een ander account?
(niet serieus, maar sarcastisch)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
wildhagen: maar iemand bannen omdat ie t.net vraag en aanbod of anfere dienst misbruikt lijkt me niet overdreven daarentegen.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 14:11
Ik vertrouw je volkomen en ik zie geen rede waarom je het zou doen, maar het zou in theorie kunnen dat hier niets van waar is en dat jij iemand een poot probeert uit te draaien... maw ik zou even met een modje overleggen...

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Hoeveel heb je er dan voor betaald? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het best bewijzen. geen probleem. Desnoods ga ik met de wagen en een gros getuigen naar iemand toe om het te laten zien.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op Sunday 28 October 2001 18:39 schreef poohbeer het volgende:
wildhagen: maar iemand bannen omdat ie t.net vraag en aanbod of anfere dienst misbruikt lijkt me niet overdreven daarentegen.
Vind ik persoonlijk wel overdreven, waarschuwing moet voldoende zijn.

En een ban op GoT omdat hij zit op tweakers.net misdraagt is natuurlijk helemaal van de zotte. Dan kan je net zo goed zijn ISP bellen en hem laten afsluiten.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom, dus dieven moet je dan ook maar zeggen,, Niet meer doen he jongen'' en hem dan lekker verder laten stelen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op Sunday 28 October 2001 18:43 schreef accessoverride het volgende:
Waarom, dus dieven moet je dan ook maar zeggen,, Niet meer doen he jongen'' en hem dan lekker verder laten stelen.
Nee. Maar waarom span je dan geen rechtzaak aan en doe je geen aangifte bij de politie? Dan is jou vergelijking pas compleet, nietwaar? Dieven worden tenslotte OOK voor het gerecht gedaagd... Dus moet je bij de POLITIE/JUSTITIE zijn, NIET hier... dit is niet het politiebureau van Internet...

Edit: trouwens, wat is zijn nickname in de V&A?

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, gaat een beetje ver om iemand 'zomaar' te bannen. Kom eens met een 'compleet' verhaal als het kan?

Dus gewoon rustig vertellen wie wat waar hoe waarom etc :p

Verwijderd

Topicstarter
Dat is misschien jou mening, maar ik wil alleen zeggen dat als hij de volgende keer jou iets braks verkoopt......
En trouwens, als iemand anders met duistere plannen ontdekt dat je dit soort praktijken hier zonder 'straf' (misschien een groot woord) kan uitvoeren, dan volgen er heel veel meer.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op Sunday 28 October 2001 18:42 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk wel overdreven, waarschuwing moet voldoende zijn.

En een ban op GoT omdat hij zit op tweakers.net misdraagt is natuurlijk helemaal van de zotte. Dan kan je net zo goed zijn ISP bellen en hem laten afsluiten.
Ik bedoel inderdaad een ban van t.net.. of minstens van "vraag en aanbod"
bannen op got is inderdaad van de domme

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil rustig alles vertellen tegen iemand die er ook wat tegen kan doen en daar wat mee te maken heeft. Niet aan iemand die alleen van leed vermaak houdt of wat om te flamen zoekt.

• IceStorm

IceStorm

Trouwens, tip. Koop NOOIT iets dat veel geld kost 'zomaar'. Ga gewoon bij iemand langs oid.

Verwijderd

Topicstarter
Dat doe ik ook noooooooooooit meer. Nieuw=beter=garantie=dan maar duurder

• IceStorm

IceStorm

Op Sunday 28 October 2001 18:48 schreef accessoverride het volgende:
Ik wil rustig alles vertellen tegen iemand die er ook wat tegen kan doen en daar wat mee te maken heeft. Niet aan iemand die alleen van leed vermaak houdt of wat om te flamen zoekt.
Mail dan je hele verhaal maar naar gathering@tweakers.net ;).

Uhm.. T.net heeft niet een 'Doktersteam' bedenk ik me net.

Verwijderd

Topicstarter
hehe, dit heeft niks met mijn geestelijke gesteldheid te maken. Ik maak alleen melding van een hele stoute user.
Ik heb mijn les geleerd(en dat voor de belachelijk lage prijs van 225 gulden)

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, ik denk toch dat het het beste is als je een mail naar gathering@tweakers.net maakt met je hele verhaal. Dan kan ik/we daarna kijken wie deze persoon is en wat we er mee gaan doen evt.

Ok?

Verwijderd

Topicstarter
k, thx
Pagina: 1