Ik heb pas geleden via vraag&aanbod een athlon 1,4 (ayhja) gekocht. Ik heb voor de aankoop meerdere malen gevraagd of de processor in orde is. Volgens hem was alles 100% in orde en deed hij de proc alleen weg omdat hij een athlon xp ging kopen. Ik heb de proc door meerdere personen en 2 computerzaken laten testen. Ik weet ook 100% zeker dat de proc al kapot was toen ik hem in ontvangst nam (rembours)
Ik heb genoeg gegevens van deze persoon en op verzoek van de mods geef ik die vrij om hem te bannen/kicken.
Ik zou het (en niet alleen ik) onverantwoordelijk vinden om deze persoon nog langer toegang te verschaffen tot de mogelijkheden van tweakers.net / GOT forum.
Ik hoop dat deze zaak zo snel mogelijk behandeld wordt, voordat meneer nogmeer rotzooi voor veel geld aan anderen gaat verkopen.
Ik heb genoeg gegevens van deze persoon en op verzoek van de mods geef ik die vrij om hem te bannen/kicken.
Ik zou het (en niet alleen ik) onverantwoordelijk vinden om deze persoon nog langer toegang te verschaffen tot de mogelijkheden van tweakers.net / GOT forum.
Ik hoop dat deze zaak zo snel mogelijk behandeld wordt, voordat meneer nogmeer rotzooi voor veel geld aan anderen gaat verkopen.