Op Sunday 28 October 2001 18:55 schreef Stropdas het volgende:
[..]
W2K heeft z'n eigen drivers ervoor. Kan je geen aparte voor downloaden van de site van Creative. Voor XP zou ik het niet weten
Creative heeft sinds kort ook drivers voor winXP.
offtopic:
BTW ik snap niet waarom iedereen meteen overstapt naar windowsXP...
Erbij willen horen? Meelopen?
Massal beta's gaan installeren om daarna met problemen te zitten...
Ik draai al paar jaar gewoon Win98SE en dat bevalt mij nog altijd het beste kan gewoon alle progs draaien die ik gebruik zonder gezeik, iets wat ik onder win2k helaas niet kan want dat vond ik namelijk best wel een prettig OS om mee te werken maar ook daarmee heb ik gezeur gehad met drivers en zo (was wel met vorige systeem weet niet hoe het met deze is) Het instabiliteit wordt vaak niet door de OS veroorzaakt maar door andere programma's en toepassingen zelfs door games....
Let wel dit is niet als flame bedoeld maar ik vraag het me gewoon af waar het goed voor is...
BTW heb zelf ook XP geprobeerd maar als een OS niet fatsoenlijk loopt of ik kan de helft van mijn broodnodige software draaien (lees Norton antivirus 2001pro origineel dus geen kopie, en nog andere shit) dan hoef het van mij niet en dan ga ik gewoon lekker verder met win98se tot nog toe de stabielste OS die ik ooit heb gebruikt.
Zo dat wou ik ff kwijt
suc6
Mighty