Ik ben alles winkels al afgeweest, voor de game half-life, het is toch wel handig als je een orginele serial hebt. Maar geen enkele winkel heeft het spel meer. Is het nog ergens te koop online? Zoja waar voor een redelijke prijs. Heb wel gezocht maar kom dan op een hoop engelse sites trecht, die al een paar maanden niet zijn geupdate. Ik had ook ergens gehoord bij bartsmit 9,95?
ik had half-life generation (half-life, opossing force en CS) bij de free record shop gehaald.
maar een vriend van me had hem besteld bij www.freerecordshop.nl voor Fl 59.95. Dat was wel een jaar geleden ofzo.
maar een vriend van me had hem besteld bij www.freerecordshop.nl voor Fl 59.95. Dat was wel een jaar geleden ofzo.
Best Seller Series: Halflife
Fl 29,95 Dynabyte
Fl 29,95 Dynabyte
valt me nog tegen de prijs, had gedacht dat ie al goedkoper was geworden
Ik heb hem gister nog gekocht voor 29.95 bij InterToyz
Ofzo naja hij ligt wel nog in de winkel ga eens langs bij Dinabyte ligt ie ook Bartsmit ook waar woon je ergens? onbewoond eilenad hij ligt overal nog
Ofzo naja hij ligt wel nog in de winkel ga eens langs bij Dinabyte ligt ie ook Bartsmit ook waar woon je ergens? onbewoond eilenad hij ligt overal nog
Hehe hoe groot is die plaats 3 huisjes? echt zo'n dorp net zoals hier
geen reet te doen Utrecht verkopen ze hem zoiezo maar je moet gewoon naar een grootte plaats gaan daar verkopen ze altijd wel iets in Hl richting
Verwijderd
je kan em bij de free record in arnhem halen
ik was er vanmiddag nog
half life 30 piek
half life generations 60 piek
maar de serial die half life heeft (van 30 piek)
die heb ik ook al
ze zijn zo stom om het boekje waar ie opstaat in de winkel te leggen
half life 30 piek
half life generations 60 piek
maar de serial die half life heeft (van 30 piek)
die heb ik ook al
ze zijn zo stom om het boekje waar ie opstaat in de winkel te leggen
eeeeeemmmmmmmmm doetichem is vrij groot zo'n 100.000 inwoners denk ikOp Sunday 28 October 2001 18:30 schreef NOxie het volgende:
Hehe hoe groot is die plaats 3 huisjes? echt zo'n dorp net zoals hiergeen reet te doen Utrecht verkopen ze hem zoiezo maar je moet gewoon naar een grootte plaats gaan daar verkopen ze altijd wel iets in Hl richting
Pagina: 1