Die link is een BUG ja
werkt hie nie
Jawel werkt wel.. ik heb het echter nog nooit gehad...Op Sunday 28 October 2001 17:47 schreef Qorne het volgende:
Die link is een BUG jawerkt hie nie
Haha, leuk gephotoshopt...
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
2x primary weapon 
En voor de rest zie ik geen verschil hoor. Alleen dat plaatje van die shotgun is anders. Die Dual P90 heb je nu ook al na wat kloten.
En voor de rest zie ik geen verschil hoor. Alleen dat plaatje van die shotgun is anders. Die Dual P90 heb je nu ook al na wat kloten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
w0w vaag hoe kan dat is dat cheat ofzo ????? als dat zo is kap ik echt met cs
niet leuk meer zo
Zucht.. fijne fotosoepert is die gozer zeg... Zo oud als de weg naar Rome (dubbel para pic
).
Conclusie: HOAX.
Mjah das ook een skin voor de para he.Op Sunday 28 October 2001 18:33 schreef IceStorm het volgende:
Zucht.. fijne fotosoepert is die gozer zeg... Zo oud als de weg naar Rome (dubbel para pic).
Dat is geen ps hoor
heb het wel eens gehad toen ik maps ging maken en dan 2 wapens neerlegde geloof ik.
Oh zou kunnenOp Sunday 28 October 2001 18:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
Mjah das ook een skin voor de para he.
Er is op SkinShack inderdaad een skin voor de para te downen die je twee FNP90's geeft. Erg cool is het wel, reload animatie is ook cool, lekker John Woo gevoelOp Sunday 28 October 2001 19:02 schreef rick_h het volgende:
haha lol.. dual P90 lijkt me echt vet
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Valt best op dat er alleen maar een shotgun wordt gebruikt als 2de primary weapon. Het selecteer vakje (gele rand om vierkantje van wapen) staat ook altijd op het bovenste wapen.
Conclusie: Dit is een prettig gestoorde fotosoeper met niet te veel tijd.
Conclusie: Dit is een prettig gestoorde fotosoeper met niet te veel tijd.
Pagina: 1