Druk op t, of wat voor knop je gebruikt om te chatten, pijl naar boven (zo krijg je wat je het laatste gezegd hebt) en enter. Zo functioneert et voor mij et beste.
move > Spielerij?Op Sunday 28 October 2001 17:31 schreef senater het volgende:
hoe kan je meedere keren achter elkaar wat zeggen?
Dat is ook de enige manierOp Sunday 28 October 2001 17:34 schreef LAN het volgende:
Druk op t, of wat voor knop je gebruikt om te chatten, pijl naar boven (zo krijg je wat je het laatste gezegd hebt) en enter. Zo functioneert et voor mij et beste.
Dat komt goed uit (: ik maak me daar nooit zo druk om, of er meerdere manieren zijn.Op Sunday 28 October 2001 17:37 schreef Lampie het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier
Je kan ook een knop 'binden'..
tik in in de console(~ key voor degene die t niet weten
):
set input x say blaat
Wanneer je nu vervolgens de x indrukt zegt ie dus 'blaat'
tik in in de console(~ key voor degene die t niet weten
set input x say blaat
mjah en dat binden kan wel op 3 mannierenOp zondag 28 oktober 2001 18:49 schreef Sappie het volgende:
Je kan ook een knop 'binden'..
tik in in de console(~ key voor degene die t niet weten):
set input x say blaat
Das waar, maar ik vind bovengenoemde de makkelijksteOp maandag 29 oktober 2001 09:41 schreef RaVeNgEr het volgende:
[..]
mjah en dat binden kan wel op 3 mannieren
Meerdere keren wat achter elkaar zeggen is nog niet zo een ramp. Players die elke seconde hetzelfde uitbraken (bij voorkeur "you suck") mbv een script vermoed ik, dat is pas echt irri. Op zo een server ben ik dus direct pleite. Moo!
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Dat wat jij wil doen noemen ze spam. Als je 1 keer iets zegt is het ook wel duidelijk hoor
Precies. Gewoon 1x zeggen is genoeg. Zo niet, mja dan weet je al met welk volk je temaken hebt. Als de rest je er allemaal uit spamt met 4 regels hetzelfde, dan zou ik gewoon een andere server zoeken als ik jou was.
Sp@mm3rz zijn l@m3rz of N00bzOp maandag 29 oktober 2001 13:16 schreef CyberTijn_ het volgende:
Dat wat jij wil doen noemen ze spam. Als je 1 keer iets zegt is het ook wel duidelijk hoor
Met 1 bind kan je 3 aparte regels vullen met tekst. Zo zie je ook soms gekke tekens of gezichten tevoorschijn komen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat is precies waar het over gaat hierOp maandag 29 oktober 2001 16:36 schreef Royz het volgende:
Met 1 bind kan je 3 aparte regels vullen met tekst. Zo zie je ook soms gekke tekens of gezichten tevoorschijn komen.
Pagina: 1