Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
De ECS K7S5A is iig XP ready ja 
En over die onboard lan, daar gebruik je je door Chello geleverde kaartje voor. Daar heeft die onboard lan niets mee te maken. Het is overigens wel aan te raden om die met on board lan te nemen, omdat het in prijs niets scheelt, en het is toch handig als je alvast een netwerkkaartje hebt
En over die onboard lan, daar gebruik je je door Chello geleverde kaartje voor. Daar heeft die onboard lan niets mee te maken. Het is overigens wel aan te raden om die met on board lan te nemen, omdat het in prijs niets scheelt, en het is toch handig als je alvast een netwerkkaartje hebt
Ik heb zelf de K7AMA en volgens de directeur (ken ik heel goed) van Eagletec (Importeur van ECS bordjes) is dit bord niet geschikt voor de Athlon XP.
Dit bord ondersteunt t/m 1.4 of 1.5GhZ
Over die andere durf ik niks te zeggen..
Dit bord ondersteunt t/m 1.4 of 1.5GhZ
Over die andere durf ik niks te zeggen..
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Dat maakt zoiezo zeer weinig tot nix uit, onboard LAN of PCI-kaartje in snelheid.Het laatste wat ik me afvraag, de K7S5A is er met en zonder LAN, ik Internet via chello, is het dan beter om met onboard LAN ter werken, maakt dit uit in snelheid??
Een Athlon XP werkt ook op allebei deze bordjes, wij verkopen ze (ook icm XP's) en er zijn nog nooit klachten over geweest, ook zijn ze gewoon goed door de test heen gekomen met een XP erin geprikt...Het werkt dus gewoon
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
op de k7s5a kan een xp, moet je even searchen hier in GoT. Zijn al veel topics over geweest.
De onboard lan van de k7s5a gaat niet veel uitmaken, de snelheid van het kabelmodem is toch zo laag dat het daar niet maakt of je een losse 10mb kaart zou hebben of de onboard 100mbit kaart. Als je al een losse 100mbit kaart zou hebben maakt het zeker niks uit, alleen als je er nog een zou moeten kopen is de onboard versie waarschijnlijk goedkoper dan een losse.
Ik vind de k7s5a ook zeer interessant, ik denk dat die binnenkort bij mij ook in een computer draait
De onboard lan van de k7s5a gaat niet veel uitmaken, de snelheid van het kabelmodem is toch zo laag dat het daar niet maakt of je een losse 10mb kaart zou hebben of de onboard 100mbit kaart. Als je al een losse 100mbit kaart zou hebben maakt het zeker niks uit, alleen als je er nog een zou moeten kopen is de onboard versie waarschijnlijk goedkoper dan een losse.
Ik vind de k7s5a ook zeer interessant, ik denk dat die binnenkort bij mij ook in een computer draait
Verwijderd
of je nou via een goedkoop lan kaartje of een hele dure werkt, de snelheid van je chello internet verbinding blijft hetzelfde. Het enige wat je zou kunnen merken is dat bij bijvoorbeeld een duur 3com kaartje je een paar %en minder processorbelasting hebt. Maar dat is nog steeds niet erg veel.
Verder kan ik zeggen, dat een ECS K7s5a bordje gewoon werkt met xp. Niet uit eigen ervaring, maar er is net een post geweest waar stond dat dat zonder problemen ging.
Kortom gewoon nemen die sis chipset.
Verder kan ik zeggen, dat een ECS K7s5a bordje gewoon werkt met xp. Niet uit eigen ervaring, maar er is net een post geweest waar stond dat dat zonder problemen ging.
Kortom gewoon nemen die sis chipset.
ok, dat ze dus XP-ready zijn lijkt me duidelijk. Welke chipset heeft dan de beste performance, de ALi of de SiS.
Dank alvast voor de andere antwoorden
Dank alvast voor de andere antwoorden
Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
Verwijderd
Als je er nou eentje neemt met onboard-LAN, en je gebruikt dat niet, krijg je dan geen foutmeldingen bij het opstarten omdat hij zoekt naar het niet aanwezige netwerk ? Om van de vertraging die dat netwerkzoeken met zich meebrengt nog maar ff te zwijgen.
In kan in de (gedownde) manual niet vinden dat het ingebakken LAN-gedeelte uit te schakelen valt door middel van een instelling in het BIOS of met een jumpertje ofzo.
In kan in de (gedownde) manual niet vinden dat het ingebakken LAN-gedeelte uit te schakelen valt door middel van een instelling in het BIOS of met een jumpertje ofzo.
maar kunnen die mobo's ddr ram en sd ram aan als dat zo is zou ik ze niet nemen omdat ddr en sd op 1 mobo een enorme performence drop is.
ALI ligt altijd achter kwa performance. De SIS ligt momenteel in het middenveld.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Nope, niet waar. Hij presteert bovengemiddeld, alleen de nForce en de KT266A presteren op het moment beter. Daar staat tegenover dat het SiS bord veeeel goedkoper isOp Sunday 28 October 2001 17:58 schreef Rick2001 het volgende:
ALI ligt altijd achter kwa performance. De SIS ligt momenteel in het middenveld.
Verwijderd
Larsieboy, ben je daar 100% zeker van ???
Geluid en gameport zijn uit te schakelen ja, maar in de manual vind ik nix van zo een LAN-Bios setting.
Heb je trouwens zelf een K7S5AL ???
Ik wil namelijk een dezer zo'n plankje halen, maar de niet LAN-versie is uitgeput, vandaar wens ik enige zekerheid.
Geluid en gameport zijn uit te schakelen ja, maar in de manual vind ik nix van zo een LAN-Bios setting.
Heb je trouwens zelf een K7S5AL ???
Ik wil namelijk een dezer zo'n plankje halen, maar de niet LAN-versie is uitgeput, vandaar wens ik enige zekerheid.
Pagina: 1