Toon posts:

msn

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
msn onder linux suse 7.1.
Waar kan ik dat krijgen?? want imici is ermee gekapt want die doet nu alleen nog windows en jabber werkt aleen onder redhat en mandrake dus wie kan mij helpen?

Verwijderd

jabber alleen onder RedHat en Mandrake?
Hoe kom je daar bij?

Gabber is een jabber client die gewoon onder Gnome op elke linux distro kan draaien.
Neus anders een keertje over www.freshmeat.net

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:06
kill -9 `pidof msn`

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
MSN onder linux MAG eigenlijk niet... maar ik weet het: je wil ut toch kunnen:

de beste MSN client die ik ken voor andere OS dan MS-zooi is ccMSN. Hij is nog wel een beetje alpha en geschreven in TCL (heel makkelijk zelf te tunen :) ).

nog ff een linkje > http://msn.compucreations.com/

succes ermee!

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Eigenlijk is msn zowiezo fout.. ik heb het lang volgehouden de verleiding te weerstaan.. maar helaas.. ik ben ook gezwicht 8-) (Vaagharses knows why :P)

• EWS99
  • Laatst online: 13:46
offtopic:
parodie op Office, omdat jij het wilt: Microsoft, omdat jij het moet.
Tis gewoon, je moet wel, iedereen doet het, en dus iedereen moet het.

Hier had uw advertentie kunnen staan!

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-03 23:51

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

voor gnome is er gabber werkt erg goed.
Voor kde is er konverse, werkt wel maar crashed soms..
Je kunt ook nog GAIM gebruiken, vond ik zelf niet zo prettig werken.

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

• Vaagharses
Op zondag 28 oktober 2001 22:41 schreef hardrocker het volgende:
offtopic:
parodie op Office, omdat jij het wilt: Microsoft, omdat jij het moet.
Tis gewoon, je moet wel, iedereen doet het, en dus iedereen moet het.
Ik mot niks, ik krijg steeds meer de neiging om MSN uit te zetten en IRC/ICQ aan te laten staan > ik heb geen psychologie gestudeerd en al helemaal geen liefdeskunde :)

Het komt er gewoon op neer dat MSN slaplullen is en de rest meer van, daar heb je nog wat aan. En voor slaplullen ga ik liever naar de kroeg :9~

maarja als je wil MSN onder linux/unix/whatever kan het en dat is leuk. Het mooiste is dat je ook in de source kan zien dat het geen spyware oid is :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

En vergeet everybuddy niet www.everybuddy.com voor meer info!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vertrouw msn niet zo.... het is M$ en zal dus binnenkort wel weer in het nieuws zijn met verschillende veiligheids-lekken.

Koop al mijn ads!

• Vaagharses
Het procotol van MSN IM is heel simpel (tenminste het gewone chatten). Zolang je GEEN ms client(en de client niet draait als root :P ) gebruikt en niets meer doet dan slaplullen over niks is het denk ik geen exploitable service.

Om nog over de clients te hebben voor linux > het is wachten op een port van trillian, maar in de tussentijd is ccMSN zeer geinig. Het nadeel van andere clients is, dat je OF je aan moet melden ergens (jabber, imici) of dat ze de buddy list niet goed ophalen. ccMSN gedraagt zich als een opensource kloon van een van de eerste MSN versies van MS (dus zonder die rare fratsen).

Ik vind het ook heel raar dat er steeds nieuwe versies van MSN uitkomen > het zal wel met dat passport gedoe/.NET/e-commerce te maken hebben. Daar wil ik toch niet aan mee doen (en wie eigenlijk wel :P ). Dus heb ik genoeg aan die simpele MSN kloon > kan ik lekker een beetje chatten zonder dat er rare dingen in verstopt zitten die ik toch niet gebruik en door andere dan niet misbruikt kunnen worden.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

KMSN of Kmerlin?
Pagina: 1