Ferm combitool In Kit Fct-300

Pagina: 1
Acties:
  • 724 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-12 14:23
Is dit wat (voor 70 piek)?

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS38532g.gif
Specs hiero

Heb zelf nog geen dremel of decoupeerzaag maar wil wel graag 80 mm gaten in m'n kast(en) kunnen maken. Een decoupeerzaag is me te duur voor dit soort klusjes.. en een echte dremel aan helemaal (200 piek argh).
Maareh dit ding van kijkshop doet dus in principe 't zelfde als een echte dremel als ik wel dremel opzetstukkies gebruik? Zoja, dan ga ik morgen ff een bezoekie aan de kijkshop brengen >:)

Verwijderd

Kopen, das het enige wat ik kan zeggen

Ik heb ook gewoon zo'n ding van de praxis >:) . Het werkt allemaal hetzelfde, dus kopen dat ding.

• RedruM
Nog andere mensen die hier ervaring mee hebben?
En hoe moeilijk is 't om em te gebruiken? (absolute n00b hier, nog nooit zoiets in me handen gehad)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-12 20:55

Blamm

Niet meer Smart

Hij ziet er geloof ik precies hetzelfde uit als de dremelkloon van Kinzo (die ik heb mn vader heeft)

Kan niks anders zeggen dan dat het een prima dingetje is en de dremelaccessoires passer er gewoon op hoor!

edit:

Bij beter bekijken toch niet helemaal...

Maar volgens mij zijn ze allemaal wel van degelijke kwaliteit.

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

exact t zelfde als mn toledo, en daar heb ik al 2 mods met succes mee uitgevoerd, 1tjuh vandaag nog zelfs :) pics soon, als ik digicam kan lenen

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12 21:52

Diamon

The Weird One

Ik heb deze, alleen de uitvoering met flexbiele slang.
En dat is een hele uitkomst.

And The Only One

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 14:00
Ik heb deze tool ook ooit bij de Doeland zien liggen en wilde 'm meenemen, maar zocht het nog ff niet :) Misschien een leuk ideetje om aan de sint te vragen :P

• RedruM
Maar is zo'n ding nou een beetje easy in 't gebruik?
Heb nog nooit met zoiets gewerkt.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:56
Ik heb ook zo-een. Je moet er wel dremel slijpschijfjes opzetten. De schijfjes die je erbij krijgt zijn erg brak...

Verwijderd

Ik heb 'm ook met zo een flexibele as. Schijfjes zijn idd errug brak. Slijpsteentjes vind ik heel fijn werken, houden het alleen maar een paar seconden vol :( Dremel slijpsteen houdt het heel lang vol, alleen slijpt niet zo fijn. Verder gewoon een goed produkt, zit ook 3 jaar garantie op. Die flexibele as van mij is alleen een beetje irritant, kweet niet of het nou een foutje is of dat het zo hoort. Als ik de as niet diep genoeg bevestig dan houdt ie op met draaien.

Typo

• RedruM
denk dat ik toch maar de Toledo van Wehkamp neem. Die is maar 39,95 en heeft 15 accessoires. Maja.. moet toch dremel schijffies hebben hoor ik overal

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12 21:52

Diamon

The Weird One

Op maandag 29 oktober 2001 09:26 schreef Jamez_Joint het volgende:
Die flexibele as van mij is alleen een beetje irritant, kweet niet of het nou een foutje is of dat het zo hoort. Als ik de as niet diep genoeg bevestig dan houdt ie op met draaien.

Typo
euhmmmmm, dan druk je hem d'r toch verder in.

And The Only One

Verwijderd

Het probleem is dat je hem dan niet meer kan vastdraaien. Als ik die as er verder in duw komt er een beschermkapje mee. Doordat die kap in de weg zit kan ik de as niet meer vastdraaien in de Ferm.
Pagina: 1