Hardware accelaratie

Pagina: 1
Acties:

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
Ik heb sinds kort problemen met mijn Geforce II MX videokaart. Zo kan ik niet meer de hardware accelaratie in spellen aanzetten, immers, het spel zegt dat er iets aan de hand is met de drivers van mijn kaart. Maar ik heb niets verandert, ze deden het vorige week wel nog gewoon.
Ik zie ook dat sommige kleueren van iconen anders zijn geworden. Ik heb uit pure wanhoop mijn VIA4in1, detonater drivers en directx opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. In mijn system devices staat geen fout.
In de bios staat ook alles goed. Iemand een idee?
edit:

ik zeg trouwens wel dat mijn bios goed staat, maar dit geld eigenlijk alleen dat hij op 4x en op fast write staat

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Checken of je nog garantie hebt en dan je Gforce terug sturen naar de plankenfabriek.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
welke spellen zeggen dat en wat zeggen ze dan?

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Het begon met Flightsim 2002, altijd goed gewerkt, die met opstarten deze foutmelding gaf:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/fs2k.jpg

Fifa2002 geeft meteen een foutmelding, dat hij het niet kan starten (foutmelding kwam psies na dat ik ook met fs2002 probs had)

En toen in dxdiag gekeken en daar staan al mijn hardware
versnellingen uit. Ik kan ze ook niet inschakelen:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.kub.nl/~s990868/dxdiag.jpg

Verder is me sinds een week opgevallen, dat mijn mpgjes op full screen (alt+enter) NIET meer zonder meer worden weergegeven: Het beeld gaat op zwart, mijn monitor zegt klik (schakelt over op een andere refresh rate) en geeft dan een brak beeld weer.

Ik begin bang te worden...

Zou het aan mijn geinstalleerde VIA 4in1 drivers kunnen liggen? (AGP-CPU driver)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je toevallig de laatste tijd een keer netmeeting gebruikt? Zoja.. opstarten en op correcte manier afsluiten

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ff een andere detonater driver proberen :)

geen 21.83 maar 21.88 of nog beter 12.90 :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ik zie dat in dat DX panel er nvt nij het videogeheugen staan...... memmory stuk ofzo? Miscchien moet je even kijken naar je AGP aperture size, die moet 8MB of meer zijn.

• 456
  • Niet online

456

Topicstarter
Alle hulde aan Rick_h!!!
Inderdaad zijn mijn problemen (bedenk ik me nu) NA mijn netmeeting sessie met een maat van me geweest, waarbij ik hem de controle liet hebben over mijn bureaublad.
Ik gaf hem nota bene zelf de schuld over dat mijn explorer steeds crashte! Hij kon er niets aan doen!

Maar sindsdien kon ik fifa niet meer opstarten, wat ik hem ook nog de schuld van gaf ;)

Maar lag dus aan Netmeeting, net ook even genetmeetingt, en netjes met sluiten afgesloten. Mijn icoontjes zijn nog wel donkerder dan anders, maar in mijn directx staat weer dat alles is ingeschakeld!
BEDANKT! :D

Pagina: 1