ziet er lekker uit
Het is FRIET!
Damn, ziet er zeker niet verkeerd uit!!
Neen
is dat een nieuwere versie van unreal tournament of nieOp Sunday 28 October 2001 16:36 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
Ziet er weer erg vet uit!
http://www.unreal2.com/gallery.html
Nee das de nieuwe Unreal.
Dus gewoon dat fps adventure spel. Maar dan nummertje 2 alweer.
Zien er inderdaad errug lekker uit.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
ja hopen dat ie net zo goed is als unreal tournamentOp Sunday 28 October 2001 16:58 schreef Larzan het volgende:
Nee das de nieuwe Unreal.
hij komt uit in 2002 maar ga hem dan gelijk kopen
Ik hoop dat die bergen ,die je op de achtergrond bij het plaatje met die hijskraan ziet, bump maps zijn of anders worden.
Das zeer zeker een waardige opvolger!
Ik hoor mijn videokaart nu al janken
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik hoorde bij die Alpha m'n hele systeem janken... soms wel 4 frames per seconde 
[edit] Ik weet niet in hoeverre de Alpha representatief was voor de hele Unreal 2 versie, maar zoals het er nu uitziet zal ik een nieuwe PC moeten hebben.
[edit] Ik weet niet in hoeverre de Alpha representatief was voor de hele Unreal 2 versie, maar zoals het er nu uitziet zal ik een nieuwe PC moeten hebben.
Das altijd met alpha's, hangt nog een beetje als een kaarten huis in elkaar.Op zondag 28 oktober 2001 23:34 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik hoorde bij die Alpha m'n hele systeem janken... soms wel 4 frames per seconde
De final zal iig vele malen beter draaien
Ik ga alvast sparen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Pagina: 1