Je leest het goed:
Width opgeven in een tabel BINNEN sprinf.
Ik heb het volgende geprobeert:
$buffer .= sprintf ('<tr><td bgcolor="#252525" width=\"40%\">
en
$buffer .= sprintf ('<tr><td bgcolor="#252525" width="40%">
Maar steeds de fout:
Warning: sprintf(): too few arguments in [URL] on line 81.
PS... ik heb maar een DEEL van de code van SPRINTF hier neergezet... dus de variabelen en de %s aantallen zijn goed. Alles is goed als ik width="40%" weghaal. Dus daar ligt het aan. Hoe kan ik dit oplossen?
Buiten sprintf kan ik wel gewoon voor een tabelkolom width aangeven. Maar binnen sprintf niet.
Iemand die het denkt te weten? en hoe ik het wel kan doen?
Vraagje 2. (Deze staat ook binnen sprintf) Ik heb deze code:
<? if (%s != "-") { ?> [img]"http://web.icq.com/whitepages/online?icq=%s&img=5"><?[/img]%s
2x %s slaat terug op $icqid, waar het icq-nummer instaat. Maar als bij $icqid "-" is ingevuld (zonder aanhalingstekens) dan krijg ik als OUTPUT in m'n browser
" -" --> dus met een spatie erbij. Iemand een idee hoe dit komt?
Het stukje code staat tussen <? en ?> omdat hij em anders kant en klaar uitpoept. Dus dan geeft hij in de browser if(%s != "-" blabla.
(PS. in de database staat ook GEEN extra spatie ervoor. Gewoon
"-" (zonder aanhalingstekens)
Iemand een idee waarom die extra spatie erbij komt? Verder werkt hij 100% correct.
Width opgeven in een tabel BINNEN sprinf.
Ik heb het volgende geprobeert:
$buffer .= sprintf ('<tr><td bgcolor="#252525" width=\"40%\">
en
$buffer .= sprintf ('<tr><td bgcolor="#252525" width="40%">
Maar steeds de fout:
Warning: sprintf(): too few arguments in [URL] on line 81.
PS... ik heb maar een DEEL van de code van SPRINTF hier neergezet... dus de variabelen en de %s aantallen zijn goed. Alles is goed als ik width="40%" weghaal. Dus daar ligt het aan. Hoe kan ik dit oplossen?
Buiten sprintf kan ik wel gewoon voor een tabelkolom width aangeven. Maar binnen sprintf niet.
Iemand die het denkt te weten? en hoe ik het wel kan doen?
Vraagje 2. (Deze staat ook binnen sprintf) Ik heb deze code:
<? if (%s != "-") { ?> [img]"http://web.icq.com/whitepages/online?icq=%s&img=5"><?[/img]%s
2x %s slaat terug op $icqid, waar het icq-nummer instaat. Maar als bij $icqid "-" is ingevuld (zonder aanhalingstekens) dan krijg ik als OUTPUT in m'n browser
" -" --> dus met een spatie erbij. Iemand een idee hoe dit komt?
Het stukje code staat tussen <? en ?> omdat hij em anders kant en klaar uitpoept. Dus dan geeft hij in de browser if(%s != "-" blabla.
(PS. in de database staat ook GEEN extra spatie ervoor. Gewoon
"-" (zonder aanhalingstekens)
Iemand een idee waarom die extra spatie erbij komt? Verder werkt hij 100% correct.