+/- 3 jaar geleden heb ik een Harddisk gekocht bij de lokale PC-winkel. Nadat ik betaald had vroeg ik aan de verkoper waar mijn bonnetje bleef. Die kreeg ik niet "Je moet de garantie regelen via Western Digital omdat je er 3 jaar garantie op hebt". Ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen, en ben weggegaan zonder bonnetje omdat Western Digital (die ik verder in dit verhaal afkort naar WD) inderdaad deze vorm van garantie hanteerd (overigens bijna alle HDD-fabrikanten)
Nu heb ik die HDD in mijn server hangen en is een beetje naar de gaar gegaan, en ga dus met volle moed naar de site van WD, vul mijn serial in en krijg:

Ik zag de bui al hangen, en las toen ook nog de tekst:
Ik zit met een harddisk die ik niet teug kan sturen naar WD omdat het een gejat exemplaar is (iig uit een gestolen serie komt) Zal ik WD opbellen om te melden waar deze serie HDD's is verkocht, moet ik effe langst op het politiebureau, of zal ik verhaal gaan halen bij de winkelier (indien meerdere graag vermelden in welke volgorde).
Jammer als je gewoon bij een winkel een HDD gaat halen dat ie dan uit een gestolen-partij komt
Als de HDD niet gestolen was, had ik tot 31 dec. 2001 garantie gehad.
Graag jullie oplossingen hoe ik dit moet regelen.
Nu heb ik die HDD in mijn server hangen en is een beetje naar de gaar gegaan, en ga dus met volle moed naar de site van WD, vul mijn serial in en krijg:

Ik zag de bui al hangen, en las toen ook nog de tekst:
Hoe ga ik dit oplossen?WDC will have no liability for any Product returned if WDC determines that The product was stolen from WDC.
Ik zit met een harddisk die ik niet teug kan sturen naar WD omdat het een gejat exemplaar is (iig uit een gestolen serie komt) Zal ik WD opbellen om te melden waar deze serie HDD's is verkocht, moet ik effe langst op het politiebureau, of zal ik verhaal gaan halen bij de winkelier (indien meerdere graag vermelden in welke volgorde).
Jammer als je gewoon bij een winkel een HDD gaat halen dat ie dan uit een gestolen-partij komt
Als de HDD niet gestolen was, had ik tot 31 dec. 2001 garantie gehad.
Graag jullie oplossingen hoe ik dit moet regelen.
20*350ZO45°