Gedurende de downtime van de laatste dagen heb ik de gelegenheid maar gebruikt om mijn hele computerhok leeg te gooien en de enorme partijen stof eens te verwijderen.
Ik heb daarbij de volgende zaken geleerd:
• Mijn server (celeron 366@366) werkt prima zonder werkende fan op de HS. Het kan zelfs wezen dat die dat al een paar maand doet.
• Als je een kabel ergens voor gebruikt en die op een bepaald moment ontkoppeld, dan is het handig om die kabel te verwijderen. Er lagen bij mij inmiddels 22 ongebruikte kabels achter de PC's
Overigens lijkt niet alleen mijn bureau, maar ook mijn kamer in zijn geheel ineens een stuk groter.
Dus Kees, vriendelijk bedankt voor deze broodnodige pauze in de online-time
Namens mijn vriendin (en ik ben zelf ook wel content met het resultaat
)
Ik heb daarbij de volgende zaken geleerd:
• Mijn server (celeron 366@366) werkt prima zonder werkende fan op de HS. Het kan zelfs wezen dat die dat al een paar maand doet.
• Als je een kabel ergens voor gebruikt en die op een bepaald moment ontkoppeld, dan is het handig om die kabel te verwijderen. Er lagen bij mij inmiddels 22 ongebruikte kabels achter de PC's
Overigens lijkt niet alleen mijn bureau, maar ook mijn kamer in zijn geheel ineens een stuk groter.
Dus Kees, vriendelijk bedankt voor deze broodnodige pauze in de online-time
Namens mijn vriendin (en ik ben zelf ook wel content met het resultaat
ff niets