Toon posts:

winroute

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sindskort kabel. heel leuk maar ik wou winroute pro 4.1.26 gebruiken tot nu toe een grote ramp ik kan geen email checken via pop3 op een achterliggende comp. en nu kan ik daar ook geen internet krijgen. heeft iemand ervaring met dit programma of een beter programma(graag met link dat ik m gelijk kan downloaden) het liefst heb ik de instellingen om die te controleren. hij geeft een dns fout bij het opstarten van explorer en kan de host 'mail' niet vinden bij het checken voor mail.:(:(:(:(:(:(:(

Verwijderd

geef de pc met winroute een vastip, stel dat ip als gateway in op de andere pc's achter de winroute pc en klaar is kees

Verwijderd

RTFM ;) Dan zul je ontdekken dat het wel werkt.
Zie ook: [topic=178803/1/25]
Staat een stuk van PetervanDamned met alle instellingen voorgekauwd, ff overtypen en klaar.

Verwijderd

Neem mijn advies en gebruik Winroute Lite, werkt een stuk simpeler en het kost je alleen maar minder tijd!
Later...

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

het is heel simpel in te stellen je moet alleen niet vergeten de DNS server van je provider op je clients in te vullen of gewoon DNS forwarding aanzettuh

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kun je met lite wel portmappen voor bijvoorbeeld filetransfers onder MSN messenger??

als surfen werkt op de client pc moet pop3 email ook echt wel werken, btw!!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

met lite kan je volgens mij neit portmappen met de pro versie wel

Verwijderd

Lite kan geen port-mapping, zie voor de verschillen: http://www.tinysoftware.com/home/tiny?s=3359931153603835764A8&pg=wrlite_comp

• Poiter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 14:54
Op Sunday 28 October 2001 18:08 schreef Buick het volgende:
Lite kan geen port-mapping, zie voor de verschillen: http://www.tinysoftware.com/home/tiny?s=3359931153603835764A8&pg=wrlite_comp
Volgens die link kun je met de Lite versie wel portmappen. Ik gebruik zelf de Pro versie dus kan het niet bevestigen of ontkennen, maar als het op de site van Winroute zelf staat dan ga ik er van uit dat het ook zo is......

p.s op mijn site staat een korte handleiding voor de basis-installatie van het netwerk en Winroute

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

je kunt natuurlijk ook gewoon binnen windows de optie "internet delen" aan zetten |:(

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Verwijderd

je kunt natuurlijk ook gewoon binnen windows de optie "internet delen" aan zetten
Dat werkt niet altijd lekker hoor.

Dit topic gaat trouwens op slot, hier is met de search zat over te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.