Toon posts:

EPOX of GigaByte

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuw systeem kopen. Ik dacht aan een Athlon 1600+, 256 Infinion Cas2, Maxtor 40 Gig 7200 740Dx, Club3D GF 2 64Mb tv out en een kast.

Welk moederbord zal ik hier bij kopen? De Epox 8KH+ of de nieuwe Gigabyte GA VTXH. Op die Gigabyte zit al een " LAN chip" , maar hoe snel is die?

Iemand advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:46
Gigabyte lanchip is 10/100... standard realtek meen ik. Ik zou voor de EpoX gaan, maar dat baseer ik op persoonlijk goede ervaringen. en use the f*cking search !!

- hardware always changes.. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is al het ZOVEELSTE topic hierover , er staan boven en onder dit topic echt al genoeg dingen over de 266A chipset, ben je nou echt zo lui of doe je gewoon alsof?

*kwaad word*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
epox :)
ik heb hem namelijk zelf ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 16:21 schreef Limited het volgende:
dit is al het ZOVEELSTE topic hierover , er staan boven en onder dit topic echt al genoeg dingen over de 266A chipset, ben je nou echt zo lui of doe je gewoon alsof?

*kwaad word*
Niet echt lui....Maar ik hoop op wat persoonlijke ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:37
Geen van beiden. Neem MSI of Abit. Overigens kun beter zo weinig mogelijk shit onboard hebben. Onboard audio, video, LAN etc; niet doen.... trekt proc-kracht en is meestal maar matige kwaliteit.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 16:29 schreef havana het volgende:
Geen van beiden. Neem MSI of Abit. Overigens kun beter zo weinig mogelijk shit onboard hebben. Onboard audio, video, LAN etc; niet doen.... trekt proc-kracht en is meestal maar matige kwaliteit.
Thx, Hier heb ik tenminste wat aan. Maar wat vind jij het voordeel van MSI of ABIt vergeleken met die andere 2 bordjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
IK heb al een jaar ofzo goede ervaring met Epox (k heb de epox 8kta3+ is een echt vet relaxt bordje maar)ik zou die epox gewoon doen want als ik het goed heb zit daar ook een raid controler op en kan je dus beter 2 van 20 gig hdd kopen is misschien ook nog wat goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de Epox....de bios ROELT! Echt geniaal wat je allemaal zo bij de hand hebt en een FSB tot 199 is wel lekker grappig. je weet nooit wat er allemaal uit kan komen...
Werkt goed op mijn XP1500+ at 1500Mhz....150FSB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Op Sunday 28 October 2001 16:29 schreef havana het volgende:
dat kun je uitschakelen !
die onboard audio gaat bij mij meteen uit en moet plaats maken voor de sblive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Het EPOX is er jammer genoeg nog niet met raid.
Er zit wel audio onboard maar via de bios schakel je dit uit en dat betekend ook ECHT uit.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de posts iedereen. Ik ga denk ik voor de Epox. Daar hoor ik toch de meest positieve geluiden over. Niet alleen op tweakers, maar ook in andere reviews en forums.

ColaWodka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

lees eerst de forums hier http://www.amdmb.com/vb/index.php. Daar zijn forums over De Epox, MSI etc.

Ook een goede is deze:
http://www.icronticforums.com

Maar amdmb is HET forum.
Pagina: 1