Toon posts:

wel internet geen upload

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel internet via netwerk en kan ook downloaden maar kan nie uploaden
weet iemand waar da aan ligt??

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

FTP? Geef ff wat meer details please. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niks uploaden (msn en irc enzo heb ik het dan over en icq)

ik ben paar weken geleden op lan geweest en heb sinsdien heb ik niet meer kunnen uploaden
er staat iets van nwlink in me netwerk proporties maar hoord dat erin te staan?? of moet ik de tcp\ip opnieuw aanmaken?? ik heb geen flauw ID

Verwijderd

-hmmz laatmaar net te laat-

Verwijderd

Heb je een Firewall?

Verwijderd

als je kunt internetten kun je ook uploaden >:)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
wel internet? dat houd in dat je wel paginas kan openen ed? Explorer verzend dan dus wel een pakketje als verzoek om de pagina en alle plaatjes ed daar op. Dat gaat upstream duz..

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
heb je wel sp1 onder w2k geinstalleerd.
want dan was er geloof ik een probleempie onder. maar weet dit niet meer zeker

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem!! Ik heb nog geen echte oplossing, maar bij mij helpt het om de pc uit te zetten, de utp-kabel te unpluggen, weer in pluggen en de computer weer op te starten.

Laat het ff weten als het bij jou werkt, en als mensen hier een echte oplossing voor hebben....

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 19:28 schreef drcremaster het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem!! Ik heb nog geen echte oplossing, maar bij mij helpt het om de pc uit te zetten, de utp-kabel te unpluggen, weer in pluggen en de computer weer op te starten.

Laat het ff weten als het bij jou werkt, en als mensen hier een echte oplossing voor hebben....
Wat voor een verbinding heb je? en wat voor een OS heb je dan draaien? als je een topic kickt geef dan wel even voldoende informatie, anders kunnen wij je niet helpen. :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

verrek, ik heb ook zo'n soort probleem, ik kan gewoon internettem, maar msn kan geen service vinden enzo, ik heb er nou ook een topic over, bij mij is het gekomen nadat ik netwerk kaart erin heb gezet, ken het niet liggen aan de protocollen, clients enzo die je moet instaleren, ik denk dat het daaraan ligt, maar op welke manier weet ik niet. ik hoe dit topic wel eff in de gaten, want me leven is wel saai :-O zo zonder msn 8-)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zou iemand die ook een telefoon verbinding heeft misschien kunnen posten wat voor protocollen enzo hij heeft staan voor zijn modem? dan kan ik effe vergelijken, en kijken of het daaraan ligt, bvd

Verwijderd

alleen tcp/ip, geen winsclient.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ok, en dan een toegangs adapter toch?, geen client of service?

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 19:53 schreef Garfield het volgende:

[..]

Wat voor een verbinding heb je? en wat voor een OS heb je dan draaien? als je een topic kickt geef dan wel even voldoende informatie, anders kunnen wij je niet helpen. :)
Je hebt helemaal gelijk, sorry. Ik draai Windows XP Pro op een AMD 1GHz met 512mb. 100 Mbit Realtek chipset op safeway kaartje. Aangesloten op switch van safeway. Ik maak verbinding met i'net via uplink vanaf switch naar getweakt Alcatel modem.

Het probleem bij mij is, om wat nader te specificeren, het volgende: Na een verse install van windows werkt alles goed. Na de eerste reboot werkt het uploaden in de breedste zin van het woord niet. Ook niet binnen het netwerk en alleen vanaf mijn pc. Het rare is dat de kleine uploads die nodig zijn voor surfen wel lukken, terwijl het echte uploaden via ftp, e-mail of share programma's niet lukt. Het heeft niets te maken met Windows XP voor zover ik weet, omdat het probleem zich ook voordoet onder Windows 98.

Als ik mijn pc uit en vervolgens weer aan zet, probleem tijdelijk opgelost.

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft, en misschien ook een oplossing kan opleveren voor WuKen
Pagina: 1