Hellow,
Ik heb thuis gedeeld internet via netwerk. Het programma
dat ik daarvoor gebruik is winroute pro. Op de server staat
win 98, ikzelf daar win 98 SE. Iemand anders heeft voor mijn winroute ingesteld [ik ben daar echt een n00b in], met het gevolg dat ik wel internet heb, maar niet meer dan 10 kb kan uploaden.
- Ik kan via icq niks versturen
- Ik kan niet mijn homepage updaten via FTP
- Ik kan niet op forums posten
- Ik kan geen mailtjes versturen
Maar..
Ik kan wel online gamen. Op de server waarop internet is kan ik wel uploaden en posten e.d.
Wie weet welke instellingen ik in winroute moet veranderen om toch goed [werkbaar] internet op mijn eigen computer te krijgen?
Ik weet niet of mijn computer specs er iets mee te maken hebben, maar die vind je hier [topic=303607/1/25] in een ander topic van mij.
Plzz help me..
Greetzzz.
[ D N ] Lightning
Ik heb thuis gedeeld internet via netwerk. Het programma
dat ik daarvoor gebruik is winroute pro. Op de server staat
win 98, ikzelf daar win 98 SE. Iemand anders heeft voor mijn winroute ingesteld [ik ben daar echt een n00b in], met het gevolg dat ik wel internet heb, maar niet meer dan 10 kb kan uploaden.
- Ik kan via icq niks versturen
- Ik kan niet mijn homepage updaten via FTP
- Ik kan niet op forums posten
- Ik kan geen mailtjes versturen
Maar..
Ik kan wel online gamen. Op de server waarop internet is kan ik wel uploaden en posten e.d.
Wie weet welke instellingen ik in winroute moet veranderen om toch goed [werkbaar] internet op mijn eigen computer te krijgen?
Ik weet niet of mijn computer specs er iets mee te maken hebben, maar die vind je hier [topic=303607/1/25] in een ander topic van mij.
Plzz help me..
Greetzzz.
[ D N ] Lightning