Ikzelf maak nu gebruik van een java applet om een chatroom op mijn pagina neer te zetten. Deze java applet maakt dan connectie met een irc room. Nu had ik eerst irc.quicknet.nl Dit werkte op zich goed, je kon hier namelijk je room registeren en als je dan inlogde kon jij alleen operator (@) worden. Maar het nadeel was dat het een dikke minuut duurde voordat je in de irc chatroom was. Nu heb ik irc.xs4all.nl dit is al een stuk sneller maar je moet toch nog zo'n 15 a 20 seconden wachten voordat je in de room bent en de eerste bezoeker van de chat wordt @, want je kan de room niet registreren. Weet iemand een beter, sneller irc server waar je tevens gratis gebruik van kan maken.
je zoekt geen irc server maar een java applet irc client 
Misschien zou een modje voor je de titel kunnen veranderen.
k'weet er op dit moment geen meer, k'zou gewoon een linkje plaatsen naar mirc oid
Misschien zou een modje voor je de titel kunnen veranderen.
k'weet er op dit moment geen meer, k'zou gewoon een linkje plaatsen naar mirc oid
If it ain't broken it doesn't have enough features
Nee een goede java applet heb ik al. JPilot namelijk ... Maar ik zoek dus echt een goede irc server
Nee beide nog niet, maar ik wil gewoon weten of er een irc server bestaat waar ik dus gratis
een room kan reggen
zelf operator kan worden
een snelle connectie mee kan maken
iemand een idee?
een room kan reggen
zelf operator kan worden
een snelle connectie mee kan maken
iemand een idee?
unrealircd ?
[edit]
dus niet zelf draaien ... k'zou zeggen probeer quakenet.org eens, meestal voor clans of game related stuff maar als je tijdens de registratie wat vals speelt ...
[edit]
dus niet zelf draaien ... k'zou zeggen probeer quakenet.org eens, meestal voor clans of game related stuff maar als je tijdens de registratie wat vals speelt ...
If it ain't broken it doesn't have enough features
Een mogelijkheid: irc.starphoenix.net , Draait dus ook services.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1