Toon posts:

HP Laserjet 2000D delen over netwerk --> probleemp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zoals de titel al zegt heb ik een klein probleempje met een gesharede printer. Ik wil namelijk beneden op de nieuwe Laserjet van ons printen. De printer is gedeeld en printen werkt ook, maar dit werkt alleen als ik me eerst ingelogd heb bij die computer via Netwerkomgeving. Dit hoeft per uptime van mijn computer of die computer maar n keer.

Nu is mijn vraag of ik mij niet automatisch kan aanmelden bij die computer zodra windows opstart???

Ik gebruik trouwens Win2k Pro op allebei de computers...

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand een oplossing???

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Op Sunday 28 October 2001 15:57 schreef nicoprevoo het volgende:
weet echt niemand een oplossing???
Ik heb wel een vermoeden telt dat ook? Volgende keer mag je trouwens wel iets langer wachten dan een half uur met schoppen maar ok.

Je moet op je win2k bak waar die printer aanhangt even of het guest account enablen of een account aanmaken met de username en password zoals je op die andere bak inlogt. Als je op allebei als administrator inlogt dan moet je op die bak waar niet de printer aanhangt maar een nieuw account maken met admin rechten en dan een account maken op die andere bak met dezelfde username.

Frostie

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 16:12 schreef Frostie het volgende:

[..]

Ik heb wel een vermoeden telt dat ook? Volgende keer mag je trouwens wel iets langer wachten dan een half uur met schoppen maar ok.

Je moet op je win2k bak waar die printer aanhangt even of het guest account enablen of een account aanmaken met de username en password zoals je op die andere bak inlogt. Als je op allebei als administrator inlogt dan moet je op die bak waar niet de printer aanhangt maar een nieuw account maken met admin rechten en dan een account maken op die andere bak met dezelfde username.

Frostie
Dat vermoeden had ik dus ook... Alleen alle accounts zijn nu afgeschermd met een paswoord ivm de veiligheid...

Verwijderd

Zie ook de FAQ hier voor : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6

Jou probleem is identiek aan t probleem van 'niet kunnen komen op shares'.

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 18:43 schreef RainbowBears het volgende:
Zie ook de FAQ hier voor : http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6

Jou probleem is identiek aan t probleem van 'niet kunnen komen op shares'.
Ok, thanks for reminding me for the FAQ~!!!
Pagina: 1