Whatever.
* Sjaak_Afhaak heeft geen aarde op z'n studentenkamer..
Hier staat tekst
Want er zit veel stof in mijn vloerbedekking.
Anywayz, ik ga morgen ff stoffilters halen, en die gooi ik er voor.
Whatever.
Hier staat tekst
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
ik denk dat 5 cm een niet zoveel uit zal maken... mijn intake fan (120 mm) zit zo'n 30 cm boven de grond (lees tapijt) en suckt alsnog al het stof naar binnen...`Op Sunday 28 October 2001 15:27 schreef Breepee het volgende:
Of maak/koop een rekje van ongeveer 5cm hoog en zet hem daar op...
Hier staat tekst
Verwijderd
En qua stoff.
I don't know obout that.
Gewoon goed schoon houden.
Iedere maand ofzo.
Als je je kamer doet je pc ff meenemen ofzo.
IDEEEE!
Verwijderd
Over lucht filters en pantys, dan kun je meteen wel je fans d'r uit halen want je airflow is weg.
Stofzuigen maakt overigens niet heel erg veel uit, op de grond ligt altijd stof en dat word altijd aangetrokken door je pc.
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
Als de intake vooronder zit (lijkt me wel), dan kan je er idd van uitgaan dat er behoorlijk veel stof binnenkomt.(1 intake fan en 2 outtake fans)
Dat betekent dat je zon nu en dan moet kwasten en stofzuigen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
grappenmakerOp Sunday 28 October 2001 17:01 schreef Narf het volgende:
Ghe ghe, je kan natuurlijk ook eens een keer je kamer stofzuigen
Verwijderd
Daar kan je pc en daarnaast een stuk of 120 cd's in.
Moet je ff checken of ie onder je buro pas.
Echt een goeie oplossing!
gewoon elke maand ff je pc stofzuigen
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Hmmz, heb net gemeten hoe hoog mijn tafel is.
Tafel: ~ 74 cm
PC: ~ 65 cm
De intake fan zit ~ 16cm van de grond.... (het midden van de koeler)
Dus een blok heeft geen zin.
Whatever.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Je mag dus ABSOLUUT je PC NIET aarden aan een waterleiding (verwarming dus), gasleiding oid!!!
Er kan idd een potentiaalverschil zijn tussen de aarde in het huis waar je zit en de leiding die je gebruikt om te aarden.
Stel nou dat er wat veranderd moet worden aan het verwarmingsysteem, een monteur zaagt een leiding door. Deze leiding is geaard. Dan heeft ie dus op een gegeven moment in z'n ene hand de geaarde leiding en in de andre hand de leiding waar jouw PC aan hangt. Dit is een levengevaarlijke situatie, want het potentiaalverschil kan oplopen tot meer dan 100V!!
Die 100V knalt dan wel bij die monteur door z'n armen, borst en hart!
Als je het eea ff wil nalezen: Tekstje van E. van der Weele hier staat het zeer duidelijk in uitgelegd!
</beetje-off-topic>
Wat je zou kunnen doen is een stuk andere vloerbedekking neerleggen en daar je PC opzetten
Suc6 Seppie
Verwijderd
Spelfouten voorbehouden.

Whatever.
Kan je het niet aan de binnenkant bevestigen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hmmz, ik denk dat het dan te dicht bij de fan zit....Op maandag 29 oktober 2001 22:32 schreef botoo het volgende:
hmmmz, mooi is anders...
Kan je het niet aan de binnenkant bevestigen?
Ik heb er niet echt last van eigenlijk, want de kast heeft bijna dezelfde kleur als de filter.
Case staat nl. onder de tafel.
Whatever.