Toon posts:

ASUS A7V266 USB HEL!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er uberhaupt iets aan te doen aan het gedoe met het USB???? Ik word gek, ziek en alles wat er maar erg is ervan!!!!!

Om de haverklap is het licht uit voor mijn MS explorer muis. ik ben al gouw geneigd om de gehele PC door het raam naar buiten te gooien...

groetjes,
de erg zieke en :'( Dennis Teusink

• MTops
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09-2020

MTops

Just being me...

De A7V266 heeft de KT266 chipset... Die heeft wat probleempjes met de USB poort... Plug je muis in de PS2 poort en het moet werken...

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Ik voel je! Ik werd ook gek van m'n muis die constant uitflikkerde.

Moet je je FSB eens op 138 zetten, ben je gelijk van al je USB problemen af. Dan werkt dat hele ding namelijk niet meer!!!

Ik heb 'm nu in m'n PS2 zitten en daar werkt ie perfect. Ik ga misschien een USB kaartje kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ok... dat betekend dus dat ik dit net nieuw gekochte MB het raam uit flikker en dan maar een MB moet kopen met de KT266a chipset...

Ben ik dan van al mijn problemen af???

dennis

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Huh ? Ik heb nergens last van en toch MS IntelliMouse Explorer + Dynalink webcam eraan hangen...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
nee dat ligt aan de 686b southbridge, een vriend van mij heeft dit ook met z'n A7M266

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik het kwijt.... ik ben net aan het lezen dat ik niet de eerste ben... [foutje van me... dit had ik eerst moeten doen en dan pas klagen... Maar ja, je hebt jezelf niet in de hand als je dit soort ongein overkomt].. nu even verder.
Ik ben niet de eertse maar iedereen heeft het er dus over dat dit de KT266 chipset is en nou kom jij met "dat is de southbridge chipset"!!!

wat is nu het probleem!!!

Dennis :( lichtelijk geergerd [zit met een dure steen op de maag!!!]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Op Sunday 28 October 2001 19:54 schreef AMDude het volgende:
nee dat ligt aan de 686b southbridge, een vriend van mij heeft dit ook met z'n A7M266
Alleen zit er op de A7V266 de KT266 die geen 686b southbridge gebruikt...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op Sunday 28 October 2001 20:01 schreef Tomba het volgende:

[..]

Alleen zit er op de A7V266 de KT266 die geen 686b southbridge gebruikt...
ow ok, dan heb ik het dus ook fout.... misschien ligt et gewoon aan bepaalde Anus mobo's

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik had ook problemen met mijn USB Combivox (in Win '98).
En toen ik WinXP genstalleerd had waren de problemen voorbij....dus koop Windows XP!! ;)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:09

Jox444

Honestly....

Op Sunday 28 October 2001 20:23 schreef AMDude het volgende:

[..]

ow ok, dan heb ik het dus ook fout.... misschien ligt et gewoon aan bepaalde Anus mobo's
zelfde mobo, en usbmuisje piept netjes. Zowel onder xp als me
Muis niet kaduk?

Het is FRIET!

Pagina: 1