probleem met homevox en doorverbinden

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
hoi, ik heb hier een homevox met uitgaand 2xisdn en binnen 4 analoge lijnen. Normaal kan ik doorverbinden door gewoon 1 tm 4 te kiezen en dan op te leggen. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht van kpn, zo'n profoon ding met nummerweergave etc etc en nu kan ik wel intern bellen door 1 tm 4 te doen, maar ik kan niet doorverbinden als ik al iemand aan de lijn heb. In het boekje van de telefoon staat dat ik bij sommige centrales Flash en dan het nummer moet kiezen, maar dat werkt ook niet. Iemand ervaring met dit probleem? Per ongeluk is de doos en het bonnetje weggegooid, dus ik kan de telefoon niet ruilen :-(

PM

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

Een KPN telefoon type profoon ????

Meestal moet je de R toets/flash toets indrukken, staat de foon wel op flash dan. ( meestal kan je dit apart instellen)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Welk type homevox heb je? Het wisselt onderling namelijk. Bij onze oude homevox moest je doorverbinden via 1 t/m 4 tijdens gesprek, bij onze nieuwe is het 11 t/m 15 na het indrukken van flash

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
ik zal dit weekend even kijken wat voor homevox het is. het is gewoon een kpn profoon, zo'n ding met ingebouwde caller id en voicemail melder, zo'n standaard zwart ding.

ik heb flash 1 tm 4 al geprobeerd, ik zal zaterdag flash 11 etc proberen

dus om naar toestel 1 te gaan moet ik dan flash 11 doen ofzo?

Laten we lekker link gaan doen...