It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Fetchmail haalt alleen email op, en geeft deze dan door naar je lokale sendmail(-clone).. Dat gebeurt dus al..Op Sunday 28 October 2001 14:56 schreef asusk7m550 het volgende:
Ik wil dat fetchmail ophaalt en naar sendmail doorstuurt, zodat sendmail deze kan uitzoeken. Waar kan ik dit instellen??
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
klopt, ik zie dat de mail naar sendmail wordt gestuurt.
Maar dan het volgende probleem (want het werkt nog steeds niet
)
Elke mail die ik binnenkrijg op mijn pop account: *@eendomein.nl, wordt doorgestuurt naar de user
die fetchmail uitvoerd. Die is ook te zien in de headers van de berichten in /var/spool/user.
nobody@localhost is zo omdat het via webmail gedaan is dit mailtje. Via gewoon (pop3) is het het zelfde verhaal.
Maar dan het volgende probleem (want het werkt nog steeds niet
Elke mail die ik binnenkrijg op mijn pop account: *@eendomein.nl, wordt doorgestuurt naar de user
die fetchmail uitvoerd. Die is ook te zien in de headers van de berichten in /var/spool/user.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Received: from localhost (localhost [127.0.0.1])
by guus.DUCK (8.10.1/8.10.1) with ESMTP
for <user@localhost>
Received: from mail.eendomein.nl [xxx.xxx.xxx.xxx]
by localhost with POP3 (fetchmail-5.9.0)
for user@localhost (single-drop)
Received: (from nobody@localhost)
by mailhost5.ladot.com (8.11.4/8.9.3) |
nobody@localhost is zo omdat het via webmail gedaan is dit mailtje. Via gewoon (pop3) is het het zelfde verhaal.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.